اخبار فناوری

سامسونگ گلکسی واچ 6 با صفحه نمایش بزرگتر و وضوح بالاتر ارائه خواهد شد

ساعت های هوشمند پرچمدار سامسونگ به مدت سه سال از یک اندازه صفحه نمایش استفاده کرده اند. گلکسی واچ 3، گلکسی واچ 4 کلاسیک و گلکسی واچ 5 پرو همگی در نسخه های بزرگتر خود دارای صفحه نمایش دایره ای 1.4 اینچی هستند. با این حال، سامسونگ نسل بعدی ساعت هوشمند خود را با نام احتمالی معرفی خواهد کرد گلکسی واچ 6قصد دارد از یک صفحه نمایش بزرگتر 1.47 اینچی با حاشیه های باریک تر استفاده کند.

صفحه نمایش گلکسی واچ 6 سامسونگ

با توجه به توییت افشاگر جهان یخیگلکسی واچ 6 کلاسیک دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی خواهد بود. 0.7 اینچ بزرگتر از نسل قبلی خود، گلکسی واچ 5 پرو است. علاوه بر این، فاش کننده ادعا می کند که سامسونگ وضوح ساعت هوشمند خود را نیز بهبود می بخشد تا تصاویر را واضح نگه دارد. اگرچه او رزولوشن ساعت هوشمند پرچمدار بعدی سامسونگ را فاش نکرد، اما انتظار می رود رزولوشن آن بالاتر از رزولوشن 450 در 450 پیکسل فعلی باشد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که سامسونگ در حال کار بر روی یک سنسور قند خون است، اما مشخص نیست که آیا این شرکت بتواند آن را با سری Galaxy Watch 6 ارائه کند یا خیر. سری ساعت‌های هوشمند سال 2023 این شرکت شامل دو مدل است: Galaxy Watch 6 و Galaxy Watch. 6 کلاسیک این مدل‌ها رابط کاربری One UI Watch مبتنی بر Wear OS را اجرا می‌کنند.

صفحه نمایش گلکسی واچ 6 سامسونگ

صفحه نمایش گلکسی واچ 6 سامسونگ

گلکسی واچ 6 کلاسیک، که جایگزین گلکسی واچ 5 پرو خواهد شد، دارای قاب چرخشی خواهد بود، ویژگی که بسیاری از مردم از آن استقبال می کنند. بر اساس گزارش ها، سامسونگ برای هر دو مدل از پنل های OLED یک شرکت چینی استفاده خواهد کرد. هر دو مدل گلکسی واچ 6 نیز دارای باتری هایی با اندازه مشابه هستند که باید ظرفیتی برابر با گلکسی واچ 5 داشته باشند. بنابراین انتظار هیچ پیشرفت عمده ای در عمر باتری نداشته باشید.

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توانیم از سری گلکسی واچ 6 انتظار داشته باشیم، می‌توان به شتاب‌سنج، فشارسنج، سنجش فشار خون، مانیتور ضربان قلب، GPS، ژیروسکوپ، سنسور ضربان قلب، سنسور مغناطیسی، نظارت بر خواب و اندازه‌گیری استرس اشاره کرد. همچنین انتظار می‌رود ساعت‌های این سری دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، LTE (در برخی مدل‌ها)، Wi-Fi، بلوتوث، NFC، Samsung Pay و شارژ بی‌سیم باشند.

نظر شما در مورد نمایشگر بهبود یافته سامسونگ گلکسی واچ 6 چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا