اخبار فناوری

سامسونگ مدیران سابق TSMC و Micron را استخدام کرد

ریخته گری های بزرگ در کره و تایوان رقابت جدی دارند، اما این رقابت اصلا نزدیک نیست. TSMC سهم بیشتری از ریخته گری سامسونگ دارد و رقابت سخت تر می شود و فاصله هر روز بیشتر می شود. برای کمک به مدیریت این وضعیت، سامسونگ یک مدیر سابق TSMC و Micron را استخدام کرده است.

مدیر سابق TSMC توسط سامسونگ استخدام شده است

به گفته نشریه کره ای Korea Herald، سامسونگ اخیراً یک کارمند عالی رتبه TSMC به نام خود را استخدام کرده است لین جون چنگ استخدام شد او حدود 19 سال در شرکت تایوانی کار کرد و قبل از آن در Micron Technology بود. سابقه کاری چشمگیر او قطعا می تواند برای سامسونگ وسوسه انگیز باشد.

Lin Juncheng تیم بسته بندی پیشرفته سامسونگ را رهبری می کند. این بخشی از Device Solutions است که نقش مهمی در توسعه تراشه های سامسونگ دارد. او قبلاً روی توسعه فناوری بسته بندی سه بعدی برای TSMC کار می کرد، بنابراین این می تواند یک پیشرفت بزرگ برای غول فناوری کره ای باشد.

اگرچه چیپست های اگزینوس سامسونگ برای گوشی های هوشمند کاملاً قابل استفاده هستند، اما اغلب مورد انتقاد قرار می گیرند. تراشه های کوالکام اغلب به لطف پردازنده گرافیکی Adreno به طور کلی قدرتمندتر هستند و فرآیند تولید TSMC مسلما کارآمدتر است. به همین دلیل، حتی سری گلکسی S23 سامسونگ نیز به طور انحصاری از تراشه «Snapdragon 8 Generation 2 for Galaxy» استفاده می کند.

این استخدام نشان می دهد که سامسونگ در حال تغییر ساختار است و به زودی دوباره تلاش خواهد کرد. اگر Lin Jun-cheng بتواند اوضاع را تغییر دهد، به طور بالقوه می تواند مشتریان بسیار مورد نیاز مانند اپل و کوالکام را جذب کند، که اکنون بیشتر به TSMC پایبند هستند.

نطر شما چی هست؟ آیا سامسونگ می‌تواند چیپست تولید قراردادی را به نفع خود تغییر دهد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا