اخبار فناوری

سامسونگ مجموعه ای از لوازم جانبی عکس را برای گلکسی S23 ارائه کرد

سامسونگ به تدریج در حال بهبود اکوسیستم محصولات خود است. پس از دوبرابر کردن بخش لپ تاپ گلکسی بوک خود در چند سال گذشته، این شرکت اکنون به دنبال بهبود دامنه لوازم جانبی گوشی های هوشمند خود است. این شرکت اکنون از لوازم جانبی جدید مرتبط با دوربین برای سری گلکسی S23 خود رونمایی کرده است.

لوازم جانبی دوربین برای Galaxy S23

سامسونگ در جدیدترین تلاش خود برای ارائه لوازم جانبی سفارشی، از دستگیره و سه پایه دوربین باریک برای گلکسی S23 رونمایی کرده است.

لوازم جانبی دوربین برای Galaxy S23

لوازم جانبی دوربین برای Galaxy S23

پشتیبانی دوربین با کنترل از راه دور اکنون فعال است وب سایت سامسونگ لیست شده است و می توان آن را به قاب سری Galaxy S23 متصل کرد. این محصول دارای سه پایه کوچک و شاتر از راه دور مبتنی بر بلوتوث است. بسته لوازم جانبی جدید گوشی‌های هوشمند Galaxy S23+، Galaxy S23 یا Galaxy S23 Ultra را به سیستم دوربین بهتری تبدیل می‌کند که کار با آن آسان‌تر است. هنگامی که آن را در دست می گیرید، چسبندگی بهتری ایجاد می کند. همچنین می توانید با استفاده از سه پایه گوشی را در زوایای مختلف قرار دهید و از راه دور عکس بگیرید. همچنین می تواند برای گرفتن عکس در حالت Astrophoto یا فیلم در حالت Astro Hyperlapse ایده آل باشد.

لوازم جانبی دوربین برای Galaxy S23

لوازم جانبی دوربین برای Galaxy S23

سه پایه باریک سری گلکسی اس 23 با قاب گجت این گوشی ها نیز کار می کند و با استفاده از آن می توانید گوشی را در حالت افقی یا عمودی قرار دهید. همچنین می توان از آن در هنگام استفاده از دوربین، برقراری تماس ویدیویی یا حتی تماشای فیلم استفاده کرد. سه پایه باریک به صورت یک دستگاه جمع و جور جمع می شود، بنابراین حمل و نقل آن با تلفن بسیار آسان تر است. قیمت این دستگاه در انگلستان 34 پوند می باشد. سامسونگ هنوز قیمت دستگیره دوربین را اعلام نکرده است.

در حال حاضر، هر دو گجت در وب سایت این شرکت برای بازار بریتانیا فهرست شده اند، اما سامسونگ ممکن است این لوازم جانبی را در آینده نزدیک به کشورهای دیگر بیاورد.

نظر شما در مورد لوازم جانبی دوربین سری گلکسی اس 23 سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا