اخبار فناوری

سامسونگ متخصص تراشه های اپل را به عنوان مدیر مرکز راه حل های بسته بندی جدید خود استخدام کرده است

حرکت اپل به استفاده از تراشه های سفارشی خود به تدریج صنعت کامپیوتر را متحول کرد. این شرکت اخیرا نسل دوم پردازنده های سری M شما با مک بوک ایر جدید و مک بوک پرو 13 اینچی و علاوه بر این، طبق انتظارات، اپل قصد دارد در آینده نزدیک از انواع قدرتمند تراشه های M2 رونمایی کند. با این حال، یک متخصص تراشه که به مدت 9 سال در اپل کار می کرد، به تازگی شرکت را ترک کرده و به سامسونگ ملحق شده است.

کارشناس چیپ اپل که توسط سامسونگ استخدام شده است

بر اساس گزارش جدید از کسب و کار کرهکیم وو پیونگ، دانشمند تراشه، پس از دوری از تگزاس اینسترومنتز و کوالکام، به مدت 9 سال با اپل کار کرده است. این گزارش حاکی از آن است که کیم یک متخصص نیمه هادی بوده است، اما هیچ نقش یا مسئولیتی در اپل ذکر نشده است. با این حال، او راه خود را از اپل جدا کرد و به شرکت رقیب سامسونگ پیوست.

هیچ جزئیاتی در مورد عنوان و نقش او در اپل منتشر نشده است. اپل از تراشه های بسیار متنوعی در دستگاه های خود استفاده می کند. از تراشه های باند فوق العاده تا پردازنده های سری A و سری M. طبق گزارش ها، این شرکت همچنین در حال کار بر روی مودم های 5G سفارشی خود برای آیفون های 2023 نیز هست.

اما اکنون کیم به عنوان مدیر مرکز راه حل های بسته بندی جدید سامسونگ انتخاب شده است. ما قبلاً شاهد رقابت مستقیم سامسونگ با شرکت هایی مانند TSMC و Apple بوده ایم. این شرکت حتی شروع به تولید تراشه های 3 نانومتری با استفاده از معماری جدید ترانزیستوری کرده است.

کارشناس چیپ اپل که توسط سامسونگ استخدام شده است

کارشناس چیپ اپل که توسط سامسونگ استخدام شده است

از بین تمامی شرکت های بزرگ فناوری، سامسونگ توانایی بیشتری برای رقابت با آیفون، آی پد، اپل واچ و ایرپاد اپل دارد. با این حال، خوب است که ببینیم اپل و سامسونگ چگونه رقبا و شرکای تجاری هستند. سامسونگ همچنین یکی از تامین کنندگان اصلی نمایشگرهای OLED برای اپل در کنار LG و BOE است.

نظر شما در مورد استخدام کارشناس چیپ اپل توسط سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا