اخبار فناوری

سامسونگ در ویدئوی تبلیغاتی این شرکت با موضوع جام جهانی، اپل را طعنه می‌زند

در یک تبلیغ جدید با مضمون جام جهانی با شعار “زمان جمع شدن است”، سامسونگ با نمایش گلکسی Z Flip 4 تاشو، اپل را در مورد کمبود آیفون تاشو کنایه زد.

سامسونگ با تم جام جهانی اپل را به سخره گرفت

در آگهی منتشر شده در یکی از اکانت ها Weibo سامسونگ، سری گوشی های گلکسی زد فلیپ این شرکت، به عنوان طرفداران در یک استادیوم فوتبال دیده می شود که موضوع آن جام جهانی 2022 است، در حالی که گوشی های گلکسی فلیپ در جایگاه ها تشویق و خم می شوند (نمایش موج مکزیکی) چندین گوشی هوشمند دیگر که به وضوح به آیفون اپل ارجاع می دهند، با شکلک های غم انگیزی که روی صفحه نمایش آن ها به دریا خیره می شوند در بین مخاطبان باقی می مانند. همچنین در انتهای آگهی نوشته شده است: «زمان خم شدن با هم است».

این اولین باری نیست که سامسونگ با اپل و نبود گوشی های تاشو این شرکت را مسخره می کند. در یک اطلاعیه ماه گذشته، سامسونگ به تمسخر گرفت که چگونه کاربران اپل همیشه منتظر ویژگی های جدید هستند. این تبلیغ یک کارمند جعلی اپل را مسخره کرد.

این دومین بار در یک هفته است که سامسونگ قابلیت‌های گوشی‌های تاشو خود را به رخ می‌کشد و در یک ویدیوی تبلیغاتی به اپل طعنه می‌زند و آن‌ها را به این شرکت و طرفدارانش نشان می‌دهد. در واقع همین دیروز بود که سامسونگ اپل را با این شعار طعنه زد.از حصارت بیرون برو“، کاربران اپل را مسخره کرد.

سامسونگ با تم جام جهانی اپل را به سخره گرفت

سامسونگ با تم جام جهانی اپل را به سخره گرفت

علاوه بر این، در ابتدای معرفی اپل از سری آیفون 14، شرکت سامسونگ با انتشار ویدیوی تبلیغاتی دیگری از کاربران آیفون درخواست کرد:به سمت تلنگر بپیوندید

علاوه بر این، انتظار نمی رود که غول کره ای به این زودی اپل را رها کند و حداقل تا زمانی که این شرکت آمریکایی یک دستگاه تاشو معرفی کند، به تمسخر اپل ادامه خواهد داد.

نظر شما درباره تمسخر سامسونگ با موضوع جام جهانی در اپل چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا