اخبار فناوری

سامسونگ انتظار دارد فروش سری گلکسی اس 23 تا 10 درصد بیشتر از سری گلکسی اس 22 باشد

سامسونگ برای فروش گلکسی سری S23 او امسال پر از خوش بینی است و رشد حداقل 10 درصدی را نسبت به گلکسی اس 22 پیش بینی کرده است. این انتظار بر اساس ویژگی های جدید مدل اولترا مانند دوربین 200 مگاپیکسلی و سرعت پردازش بالاتر آن است.

امکان افزایش فروش سری گلکسی اس 23

طبق تحقیقات بازار، فروش ۱۱ ماهه سری گلکسی اس ۲۲ به ۲۳.۷۹ میلیون دستگاه رسید. این نشان می‌دهد که سامسونگ با گلکسی S23 قصد دارد بین 26 تا 30 میلیون دستگاه فروش داشته باشد.

رئیس Samsung MX Roh همچنین گفت که هنوز خیلی زود است که اهداف فروش مشخصی را تایید کنیم زیرا ممکن است بازار بسته به شرایط به شدت تغییر کند.

سامسونگ در مورد Galaxy S23 Ultra که پرچمدار سری Galaxy S23 است بسیار مطمئن ظاهر شد. آقای Roh پیش بینی می کند که Galaxy S23 Ultra بیش از 50 درصد از کل فروش را به خود اختصاص دهد.

Galaxy S23 Ultra

Galaxy S23 Ultra

وی همچنین افزود که سری گلکسی اس 22 که سال گذشته عرضه شد، با وجود شرایط سخت بازار مانند محدودیت های عرضه، بیش از 40 درصد از فروش کل را به ثبت رساند. البته او دقیقاً مشخص نمی کند که 40 درصد چقدر است زیرا قطعاً 40 درصد از کل فروش سامسونگ موبایل نیست. این ممکن است به معنای سهم Galaxy S22 Ultra از فروش خانواده Galaxy S22 باشد.

امسال سامسونگ بر افزایش فروش گوشی های هوشمند رده بالای خود تمرکز خواهد کرد. با توجه به وضعیت نامطمئن اقتصاد جهانی و کاهش هزینه های مصرف کنندگان عمومی در این بازارها، سامسونگ انتظار دارد تقاضا از سوی کاربران مرفه تر برای محصولات درجه یک نه تنها در کشورهای توسعه یافته، بلکه در کشورهای در حال توسعه در سراسر جهان افزایش یابد.

جالب است که ببینیم سامسونگ در سال 2023 چگونه با دیگر سازندگان گوشی های هوشمند برتر مانند اپل رقابت می کند.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما آیا سری گلکسی اس 23 فروش 10 درصدی را افزایش می دهد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا