اخبار فناوری

ساعت هوشمند شیائومی واچ اس 2 با قابلیت اندازه گیری ترکیب بدن معرفی شد

شاید بیشتر با شیائومی با دستبندهای ارزان و هوشمندش آشنا باشیم، اما این برند ساعت های هوشمند و حتی مدل های پرچمدار این رده را نیز تولید می کند. به عنوان مثال در مراسم امروز این شرکت شاهد رونمایی از یک ساعت هوشمند بود ساعت شیائومی S2 ما قادر به اندازه گیری ترکیب بدن هستیم.

ساعت هوشمند Xiaomi Watch S2

ساعت شیائومی S2 دارای طرح دایره ای در دو سایز 42 و 46 میلی متری می باشد. این ساعت دارای 2 دکمه فیزیکی مستطیلی در سمت راست است. شیائومی برای بدنه خود از فولاد ضد زنگ و شیشه یاقوت کبود استفاده کرده است. از نظر ضد آب نیز تا عمق 5 متری مقاومت می کند.

مدل 42 میلی متری دارای صفحه نمایش 1.32 اینچی و مدل 46 میلی متری دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی است. هر دو ساعت دارای پنل AMOLED با وضوح 466 در 466 پیکسل هستند.

اندازه گیری شاخص توده بدنی با ساعت شیائومی S2

اندازه گیری ترکیب بدن با ساعت شیائومی S2

از نظر سلامتی و تناسب اندام، ساعت شیائومی S2 مجهز به سنسور ضربان قلب و اندازه گیری SpO2 یا اکسیژن خون است.

ساعت هوشمند جدید شیائومی با قابلیت اندازه گیری ترکیب بدنه عرضه می شود که یکی از ویژگی های اصلی رقیب خود سامسونگ است و اپل واچ چنین قابلیتی را ندارد.

اندازه گیری ترکیب بدن + اندازه گیری دمای پوست

قابلیتی که می تواند داده هایی مانند درصد چربی بدن، توده عضلانی اسکلتی، حجم پروتئین و غیره را اندازه گیری کند. برای استفاده از این تم، کاربران باید دو انگشت خود را مانند تصویر بالا روی دکمه های کناری قرار دهند.

علاوه بر این، این ساعت هوشمند می تواند دمای پوست را اندازه گیری کند. سایر ویژگی ها شامل نظارت بر خواب و استرس، چرخه قاعدگی زنان و تمرینات تنفسی است و از بیش از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می کند.

ساعت شیائومی S2 دارای میکروفون و بلندگوی داخلی برای مکالمات بلوتوثی است. همچنین یک ویژگی ردیابی امنیتی وجود دارد که درخواست کمک را به مخاطبین از پیش تعریف شده کاربر ارسال می کند.

ساعت شیائومی S2 از GPS، بلوتوث 5.2 و NFC پشتیبانی می کند. مدل 46 میلی‌متری از یک باتری 500 میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند و ادعا می‌شود که 12 روز دوام می‌آورد، در حالی که مدل 42 میلی‌متری از یک سلول 305 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و ادعا می‌کند که 7 روز دوام می‌آورد.

قیمت ساعت هوشمند Xiaomi Watch S2

ساعت Xiaomi Watch S2 برای مدل 42 میلی متری دارای قیمتی معادل 143 دلار در چین است که با بند چرمی به 172 دلار می رسد. مدل 46 میلی متری 157 دلار قیمت دارد و بند چرمی آن را تا 186 دلار می رساند.

نطر شما چی هست؟ آیا ساعت هوشمند جدید شیائومی را دوست دارید؟

شیائومی 13 پرو و ​​13 با اسنپدراگون 8 نسل 2 و دوربین ارتقا یافته لایکا رسما معرفی شدند

شیائومی MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 با بهینه سازی های فراوان به صورت رسمی معرفی شد + گوشی های سازگار

Xiaomi Buds 4 با قابلیت حذف نویز فعال در چین رونمایی شد

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا