اخبار فناوری

ساخت گوشی های موبایل نوکیا در اروپا از تابستان 1402

پس از رونمایی از نوکیا جی 22 و گوشی های اقتصادی تر نوکیا C22 و C32 یک اطلاعیه جالب از HMD داریم. به نظر می رسد که تولید تلفن های همراه نوکیا در اروپا در تابستان 1402 آغاز می شود. احتمالاً تلفن های همراه نوکیا ساخت اروپا علاوه بر بازاریابی مثبت بیشتر می توانند وابستگی به چین را کاهش دهند.

گوشی موبایل نوکیا ساخت اروپا

HMD جهانی اخیراً تصمیم خود را برای تولید تلفن های هوشمند 5G در اروپا اعلام کرده است. این اولین برند بزرگ گوشی های هوشمند است که چنین تصمیمی گرفته است.

گوشی های موبایل نوکیا ساخت اروپا

گوشی های موبایل نوکیا ساخت اروپا

البته انتقال تولید گوشی هوشمند نوکیا 5G به اروپا روندی تدریجی است. این روند در تابستان 1402 آغاز خواهد شد و HMD قصد دارد از این پس در کارخانه ها سرمایه گذاری کند.

این شرکت شاهد افزایش تقاضا برای گوشی های هوشمند خود در اروپا است و این حرکت را راهی برای کاهش ردپای کربن و همچنین تضمین امنیت و حریم خصوصی تلفن های خود می داند. HMD خاطرنشان می کند که مراکز داده آن از سال 2019 در فنلاند واقع شده اند.

آنها می گویند که از مقررات سختگیرانه ای برای آزمایش و ساخت دستگاه ها در اتحادیه اروپا پیروی خواهند کرد.

این موارد شامل موضوعاتی مانند تجربه اندروید بدون آگهی و عمر باتری طولانی است. همچنین در مورد ایمنی دستگاه علاوه بر کیفیت ساخت اروپایی (!) صحبت شد.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید بازگشت نوکیا به تولید تلفن همراه در اروپا ممکن است بر وجهه این برند در بین کاربران تأثیر بگذارد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا