اخبار فناوری

زمان انتشار به روز رسانی One UI 5.1 سامسونگ برای پرچمداران قدیمی سامسونگ

به روز رسانی به UI 5.1 سامسونگ نسخه ارتقا یافته One UI 5.0 این شرکت است. این پوسته نرم افزاری جدید کره ای ابتدا با سری گلکسی اس 23 عرضه شد و حالا نوبت به دیگر پرچمداران آن ها رسیده است. به تازگی تاریخ انتشار آپدیت One UI 5.1 سامسونگ برای پرچمداران قدیمی سامسونگ مشخص شده است.

به روز رسانی به UI 5.1

ما انتظار داریم که رابط کاربری جدید سامسونگ به زودی برای دستگاه های واجد شرایط عرضه شود. متاسفانه به طور رسمی تایید نشده است که این پوسته به کدام دستگاه ها اضافه خواهد شد. این به این معنی است که یکی از آن به روز رسانی های عمومی است یا فقط بر روی پرچمداران منتشر می شود. در هر صورت، فعلاً می دانیم که رابط کاربری جدید سامسونگ چه زمانی برای نسل بعدی پرچمداران سامسونگ عرضه خواهد شد.

به روز رسانی به UI 5.1

به روز رسانی به UI 5.1

اپراتور کانادایی MVNO Fido یک برنامه راه اندازی اولیه دارد به روز رسانی به UI 5.1 این بر روی پرچمداران قدیمی سامسونگ منتشر شد. این پرچمداران شامل دستگاه های زیر است:

  1. 1- گلکسی اس 22
  2. ۲- گلکسی زد فولد ۴
  3. 3- گلکسی زد فلیپ 4

آپدیت جدید سامسونگ برای محصولات ذکر شده در اپراتور کانادایی برای 3 مارس 1401 برنامه ریزی شده است. به روز رسانی مخصوص اپراتور همچنین شامل یک پچ فوریه SMR (Security Maintenance Release) است.

رابط کاربری UI 5.1 ویجت های جدید، حالت Expert RAW، بهبود گالری، اتصال، حالت DeX و موارد دیگر را به ارمغان می آورد.

طبق شایعات، به‌روزرسانی جدید One UI 5.1 احتمالاً برای همه تلفن‌هایی که رابط کاربری One UI 5.0 دریافت کرده‌اند ارائه خواهد شد.

لیست تغییرات به‌روزرسانی One UI 5.1 سامسونگ منتشر شد

آیا منتظر آپدیت جدید سامسونگ هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا