اخبار فناوری

زبان برنامه نویسی هواوی به زودی و امسال معرفی می شود

دنگ تای‌هوا، معاون رئیس‌جمهور هوآوی و رئیس خط تولید فناوری اطلاعات این شرکت، اخیرا در میان رسانه‌ها صحبت کرده و در مورد زبان برنامه‌نویسی هواوی صحبت کرده است. در واقع، در کنفرانس شرکا و توسعه دهندگان هواوی در سال 2022، او مروری کوتاه بر زبان جدید ارائه کرد که توسط برنامه نویسان این شرکت توسعه یافته و در سال 2022 معرفی خواهد شد.

EulerOS: سیستم عامل جدید هواوی را کشف کنید

او گفت که مجموع ظرفیت نصب شده تمامی کاربران EulerOS از 1.7 میلیون دستگاه فراتر رفت و سهم بازار جدید به 19 درصد رسید. او فاش کرد که هواوی برنامه افزایش تعداد شرکای اویلر را دنبال نخواهد کرد، اما آنها توجه بیشتری به معرفی این زبان جدید در مقیاس وسیع خواهند داشت. مدیرعامل هواوی افزود:

ما امیدواریم که شرکای همکاری با توزیع تجاری اویلر بتوانند به موفقیت تجاری مبتنی بر اویلر دست یابند. این هدف ماست.

در واقع، او معتقد است، این شرکت تنها با اجازه دادن به اویلر برای توزیع تجارت در مقیاس بزرگ در بازار می تواند وارد چرخه مثبت صنعت شود.

هواوی زبان های برنامه نویسی جدیدی را برای اکوسیستم خود توسعه می دهد

هواوی زبان های برنامه نویسی جدیدی را برای اکوسیستم خود توسعه می دهد

هواوی همچنین از سیستم های فروش مختلف در بازار برای کمک به شرکای خود استفاده خواهد کرد. مدیر عامل هوآوی همچنین فاش می کند که هوآوی زبان برنامه نویسی Cangjie خود را در سال 2022 راه اندازی خواهد کرد تا HarmonyOS و Euler را در محیط توسعه برنامه متصل کند.

شهر منبعاو یادداشت های بیشتری به داستان و توسعه دقیق اضافه کرد و گفت که هواوی به بهبود نوآوری مستقل خود در زبان های برنامه نویسی ادامه خواهد داد.

او گفت هواوی با انگیزه است و نیاز به ایجاد فناوری‌های روت از جمله سیستم‌عامل‌ها، پایگاه‌های داده، تراشه‌ها، کامپایلرها، زبان‌های برنامه‌نویسی و مجموعه‌های دستورالعمل دارد که همگی پایه هستند. وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود:

زبان برنامه نویسی ما شامل یک زبان برنامه نویسی پایه است که در نیمه دوم سال جاری برای پشتیبانی از انواع قدرت محاسباتی منتشر خواهد شد. Cangjie همچنین یک زبان برنامه نویسی سطح بالا است. در حال حاضر در حال توسعه زبان های برنامه نویسی هستیم و بعداً در زمان مناسب نسخه رسمی آن را منتشر خواهیم کرد.

نظر شما در مورد توسعه زبان برنامه نویسی هواوی و تلاش های این شرکت در این زمینه چیست؟ به نظر شما بله هواوی آیا آنها موفق خواهند شد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا