اخبار فناوری

ریلمی ۱۱ پرو پلاس با طراحی خاص دوربین و قابلیت عکاسی از ماه معرفی می‌شود

سری جدید Realme 11 به عنوان محصولات میان‌رده جدید این برند اقتصادی در راه هستند. همانطور که Redmi در نسل‌های اخیر سری Note خود یک مدل بالارده‌تر با پسوند Pro Plus دارد، به نظر می‌رسد که ریلمی از این ایده بدش نمی‌آید. به تازگی اعلام شده که ریلمی ۱۱ پرو پلاس با طراحی خاص دوربین و قابلیت عکاسی از ماه معرفی می‌شود.

ریلمی ۱۱ پرو پلاس

توجه کرده‌اید که وقتی به برخی موبایل‌ها نگاه می‌کنید می‌توانید مستقیما بگویید این برای چه برندی است؟ با این حال برخی برندها اینطور نیستند. مثلا تصویر مشخصی از یک موبایل Realme در ذهن اکثر کاربران وجود ندارد. البته این موضوع بی ارتباط به کم سابقه بودن این برند جدید هم نیست.

با این حال طراحی‌های جدید شیائومی، آنر و حالا ریلمی کاملا یادآور طراحی سری Mate هواوی هستند که با یک قاب دوربین دایره‌ای بزرگ در قاب پشتی همراه بودند.

همانطور که در تیزر بالا می‌بینید، یک موبایل از ریلمی با طراحی دایره‌ای قاب دوربین مشخص است. این طراحی در میان‌رده‌های Honor هم دیده می‌شود اما مثلا در دستگاه پرچمدار پریمیومی مانند شیائومی ۱۳ اولترا نیز به تازگی دیده شده است.

در این تصویر رنگ سبز را مشاهده می‌کنید که اخیرا در محصولات وان‌پلاس و شیائومی محبوبیت پیدا کرده است.

همچنین یکی از نمایندگان Realme اشاره می کند که سری ۱۱ می‌توانند عکاسی از ماه را هم ارائه کنند. با توجه به ذات میان‌رده بودن سری Realme 11 احتمالا این قابلیت در مدل ریلمی ۱۱ پرو پلاس ارائه شود.

این‌که چه حسگر تصویری برای این کار استفاده می‌شود یا چه لنزی می‌تواند به آن کمک کند تا تصویر خوبی از ماه بگیرد، هنوز مشخص نیست.

نظر شما چیست؟ این طراحی و قابلیت عکاسی از ماه می‌تواند شما را به خرید یک موبایل میان‌رده جاه‌طلب تشویق کند؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/23/%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B1-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D8%B5-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%88/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا