اخبار فناوری

رنگ زرد آیفون 14 و 14 پلاس اپل رسماً رونمایی شد

اولین بار سه روز پیش در مورد امکان عرضه بود آیفون 14 زرد ما برای شما نوشته ایم. رنگ بندی آیفون 14 با این رنگ جدید تنوع بیشتری پیدا می کند و رنگ سردتری خواهید داشت. امشب رنگ زرد آیفون 14 و 14 پلاس اپل به صورت رسمی رونمایی شد و در تصاویر رسمی ظاهر آن را مشاهده می کنید.

آیفون 14 رنگ زرد

آیفون 14 زرد

آیفون 14 زرد

رنگ جدید اپل برای آیفون های 2022 تنها به مدل های پایه و پلاس اضافه می شود. متاسفانه مدل های پرو و ​​پرو مکس هیچ رنگ زرد یا جدیدی دریافت نخواهند کرد. پیش از این با عرضه رنگ جدید آیفون 12 نیز همین اتفاق افتاده بود و تنها مدل های پایه و مینی رنگ بنفش دریافت می کردند. سال گذشته اما سری آیفون 13 رنگ سبز جدیدی دریافت کرد. اگرچه رنگ سبز مدل های پایه و پلاس با مدل های پرو و ​​پرومکس متفاوت است.

آیفون 14 پلاس و آیفون 14 زرد

آیفون 14 پلاس و آیفون 14 زرد

کاربران می توانند آیفون 14 و آیفون 14 پلاس رنگی جدید را از جمعه این هفته سفارش دهند. طبیعتا از نظر قیمت و مشخصات تفاوتی با رنگ های دیگر ندارد. حتی بر خلاف رنگ قرمز، محصول (قرمز) در مبارزه با ایدز کمکی نمی کند.

جالب اینجاست که اپل از دادن عنوان خاصی به این رنگ خودداری کرده و آن را به سادگی «زرد» نامیده است. معمولاً اپل نام رنگ ها را با پسوندهای خاص نشان می دهد. با این حال، این شرکت در حال به روز رسانی لوازم جانبی خود است تا جفت شدن آنها با رنگ زرد آسان تر شود.

آیفون 14 پلاس زرد

آیفون 14 پلاس زرد

با این ارائه جدید، تنوع رنگی آیفون 14 و آیفون 14 پلاس به 6 رنگ می رسد که شامل موارد زیر می شود:

  1. 1- آبی
  2. 2- بنفش
  3. 3- نیمه شب (سیاه)
  4. 4- نور ستاره (سفید/نقره ای)
  5. 5- قرمز
  6. 6- زرد

نطر شما چی هست؟ آیا این رنگ جدید آیفون 14 شما را اغوا می کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا