اخبار فناوری

رندر Moto X40 Pro موتورولا طراحی گوشی پرچمدار بعدی این شرکت را به نمایش می گذارد

موتورولا یکی از اولین شرکت هایی بود که گوشی پرچمدار بعدی خود را با این تراشه عرضه کرد اسنپدراگون 8 نسل 2 تایید شده توسط کوالکام اکنون رندر گوشی Motorola Moto X40 Pro منتشر شده است که طراحی این دستگاه پرچمدار را از همه جهات نشان می دهد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به‌عنوان موتورولا اج 40 پرو با همان مشخصات در سطح جهانی عرضه شود.

رندر موتورولا Moto X40 Pro

افشاگر معروف OnLeaksبا همکاری وب سایت mysmartprice آنها اخیراً رندرهایی از گوشی هوشمند پرچمدار بعدی موتورولا را به اشتراک گذاشته اند که این شرکت قبلاً شروع به انتشار تیزرهایی در رسانه های اجتماعی چینی کرده است. به عنوان مرجع، این گوشی هوشمند در چین با نام Moto X40 Pro معروف به Edge 40 Pro در بازار جهانی معرفی خواهد شد. با این حال، رندرهای OnLeaks اولین نگاه ما به Moto X40 یا Edge 40 Pro نیست و TENAA چندی پیش تصاویری از این گوشی منتشر کرد.

رندر موتورولا Moto X40 Pro

رندر موتورولا Moto X40 Pro

ظاهراً OnLeaks رندرهایی را بر اساس فایل های CAD منتشر کرد که حاوی چندین جزئیات اضافی برای اطلاعات TENAA است. همانطور که در تصاویر زیر نشان داده شده است، Moto X40 دارای سوراخ های بلندگو در پایین و بالای گوشی، یک سینی کارت در پایین و یک پورت USB Type-C در مرکز پایین است. رندرهای جدید نشان می دهد که این گوشی پرچمدار از صفحه نمایش خمیده در سمت راست و چپ نمایشگر بهره می برد و به سوراخ نمایشگر مرکزی نیز مجهز شده است. علاوه بر این، دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست دستگاه قرار دارند.

علاوه بر این، OnLeaks ادعا می کند که موتو X40 دارای ابعاد 161.3 x 73.9 x 8.6 mm یا 10.8 mm، با احتساب برآمدگی دوربین است. به عبارت دیگر، Moto X40 کوتاه تر و باریک تر از مدل قبلی خود است که 163.6 میلی متر ارتفاع و 75.6 میلی متر عرض داشت. با این حال، Moto X40 ضخیم‌تر از مدل قبلی خود با 8.6 میلی‌متر است. موتورولا هنوز تاریخ عرضه چینی یا جهانی این دستگاه را اعلام نکرده است، اگرچه انتظار می‌رود مدل مخصوص چین تا قبل از پایان سال جاری معرفی شود.

نظر شما در مورد رندر و طراحی Moto X40 Pro موتورولا از این گوشی هوشمند پرچمدار چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا