اخبار فناوری

رندر گلکسی A34 5G طراحی این گوشی را در رنگ های مختلف به نمایش می گذارد

طبق گزارش ها، سامسونگ در حال کار بر روی مدل جدیدی از گوشی میان رده خود با نام گلکسی A34 5G است. ماه قبل، رندرهای اولیه CAD این دستگاه خارج شده است. اکنون، TheTechOutlook او رندر دقیقی از گوشی گلکسی A34 5G منتشر کرد که طراحی پنل جلویی و پشتی و همچنین رنگ‌های مختلف را نشان می‌دهد.

رندر گلکسی A34 5G

رندر جدید گلکسی A34 5G نشان می دهد که این گوشی در رنگ های متنوعی عرضه خواهد شد. تصاویر نشان می دهد که این دستگاه میان رده در رنگ هایی مانند گرافیت، بنفش، لیمویی و نقره ای عرضه خواهد شد.

گلکسی A34 همچنین با نمایشگر ناچ قطره ای عرضه خواهد شد. پنل پشتی آن ترکیبی از دوربین سه گانه با فلاش LED است. این سه دوربین دارای حلقه های بیرون زده مجزا هستند. مشخص نیست این دستگاه دارای حسگر اثرانگشت در لبه کناری خود است یا حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش قرار دارد.

این پست همچنین برخی از مشخصات مورد انتظار گلکسی A34 را به اشتراک گذاشته است. این گزارش حاکی از آن است که نمایشگر 6.5 اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و نرخ رفرش 90 هرتز عرضه می شود.

رندر گلکسی A34 5G

رندر گلکسی A34 5G

گلکسی A33 در حال حاضر از چیپست Exynos 1280 استفاده می کند که از اتصال 5G پشتیبانی می کند. جالب اینجاست که گفته می شود نسخه کره ای به چیپست Dimensity 1080 مجهز شده است.احتمالاً همین تراشه قدرت گلکسی A34 را تامین می کند. این چیپست با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود.

این دستگاه ممکن است دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و سنسور جلوی 13 مگاپیکسلی برای سلفی باشد. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی نیز احتمالاً برای میان رده بعدی سامسونگ است.

گزارش ها ادعا کرده اند که گلکسی A54 5G، که احتمالاً دارای چیپست جدید Exynos 1380 است، می تواند در کنار گلکسی A34 نیز عرضه شود. گلکسی A14 و گلکسی A24 نیز در اوایل سال 2023 عرضه خواهند شد.

نظر شما در مورد رندر گلکسی A34 5G چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا