اخبار فناوری

رندر موتورولا اج 40 طراحی این گوشی را در چهار رنگ به نمایش می گذارد

پس از معرفی رسمی گوشی هوشمند موتورولا اج 40 پرو این هفته، رندر جدیدی به بیرون درز کرد که Edge 40 آینده را در تمام رنگ‌های آن به نمایش گذاشت. بر اساس این رندرها، موتورولا دوباره با پنتون همکاری خواهد کرد تا گوشی هوشمندی با رنگ سال Viva Magenta 2023 به همراه سه رنگ دیگر غیر پنتون ارائه دهد.

رندر موتورولا اج 40

رولاند کوانت او اخیراً رندرهایی با کیفیت بالا از Edge 40 در چهار رنگ به اشتراک گذاشته است که با دو رنگی که هفته گذشته توسط OnLeaks و The Tech Outlook فاش شده بود، مطابقت دارد. بر اساس اطلاعات فاش شده جدید، موتورولا قصد دارد گوشی بعدی خود با نام Edge 40 را در چهار رنگ مختلف عرضه کند. Edge 40 همچنین شاهد بازگشت موتورولا به شراکت Pantone است که آخرین بار در دسامبر عرضه شد. Edge 30 Fusion استفاده شده

رندر موتورولا اج 40

رندر موتورولا اج 40

موتورولا همچنان از رنگ سال 2023 پنتون به نام Viva Magenta استفاده خواهد کرد. بر این اساس، موتورولا برند پنتون را زیر لوگوی خود قرار خواهد داد. علاوه بر این، Viva Magenta روکش چرمی گیاهی خود را حفظ خواهد کرد که در رنگ‌های Eclipse Black و Nebula Green نیز موجود خواهد بود. به دلایلی، گزینه رنگ آبی روشن، که به عنوان آبی قمری فروخته می شود، فاقد تودوزی چرمی است.

در عوض، این نسخه دارای یک پنل پشتی اکریلیک است که به نظر می رسد الگوی خاصی دارد. در حال حاضر انتظار می‌رود که Edge 40 از چیپست MediaTek Dimensity 8020، رم LPDDR4X و حافظه UFS 3.1 استفاده کند. علاوه بر این، شایعه شده است که این گوشی دارای باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی، صفحه نمایش 1080p و نرخ تازه سازی 144 هرتز از جمله ویژگی های دیگر است.

نظر شما در مورد رندر گوشی هوشمند موتورولا اج 40 و طراحی داخلی و مشخصات آن چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا