اخبار فناوری

رندر عجیبی از Samsung Galaxy Z Flip 5 آن را با 3 صفحه نمایش نشان می دهد!

داستان گوشی های کوچک تاشو سامسونگ تحول جالبی را پشت سر می گذارد. یکی از آنها را می توان در صفحه نمایش خارجی آن مشاهده کرد. نسل اول و دوم یک صفحه نمایش مستطیلی کوچک داشتند. نسل سوم و چهارم یک صفحه نمایش مستطیلی بزرگ ارائه می کردند و نسل پنجم یک صفحه نمایش مربع بزرگ و یک نمایشگر مستطیلی کوچک خواهد داشت. مجموع این دو نمایشگر با نمایشگر داخلی عدد 3 را به ما می گوید.البته این رندر هنوز توسط مراجع معتبر تایید نشده است و باید با کمی تردید به آن نگاه کرد.

رندر Galaxy Z Flip 5

دو صفحه نمایش خارجی برای گلکسی زد فلیپ 5 در نظر گرفته شده است؟!  - رندر غیر رسمی

دو صفحه نمایش خارجی برای گلکسی زد فلیپ 5 در نظر گرفته شده است؟! – رندر غیر رسمی

در نمای بسته طراحی بیرونی گلکسی زد فلیپ 5 در این رندر 2 صفحه نمایش با گوشه های کاملا گرد را مشاهده می کنیم. صفحه نمایش بزرگتر کاملا مربع با تقریب خوب است. اگر بخواهید خیلی خاص باشید، نسبت تصویر آن 1:1.038 نامیده می شود. اندازه آن در شایعات قبلی 3.4 اینچ ذکر شده بود که در اینجا نیز به همین صورت است.

البته در زیر این صفحه نمایش و در کنار دوربین دوگانه اصلی یک صفحه نمایش کوچک دیده می شود. هنوز مشخص نیست که ابعاد آن چقدر است و چگونه کار خواهد کرد.

لبه های صاف در طرح ممکن Galaxy Z Flip 5

لبه های صاف در طرح ممکن Galaxy Z Flip 5

در این رندر لبه های صافی در طراحی گلکسی زد فلیپ 5 متصور شده است.تقریبا چنین مشکلی را در گلکسی زد فلیپ 4 دیده ایم.البته به نظر می رسد امسال شیشه عقب نیز کاملا صاف است و این کار را نمی کند. برآمدگی جزئی 2.5D را ندارند.

در حالت بسته، بر اساس شایعه نسل جدید لولای قطره ای، اعتقاد بر این است که با بسته شدن دستگاه، تقریباً هیچ فاصله ای بین دو لبه دستگاه وجود نخواهد داشت.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما گلکسی زد فلیپ 5 با این طراحی عرضه خواهد شد؟ به نظر شما زیباست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا