اخبار فناوری

رندر جدید GT Neo 3 Reel طراحی صفحه این دستگاه را نشان می دهد

انتظار می رود Realme GT Neo 3 در روزهای آینده در بازارهای چین و هند معرفی و سپس عرضه شود. اکثر تلفن های رله از پانچ در نیمه سمت چپ بالای صفحه استفاده می کنند. اما اکنون رندرهای منتشر شده از فیلم GT Neo 3 نشان می دهد که این دستگاه از طراحی متفاوتی برای صفحه نمایش بهره می برد.

حلقه GT Neo 3 از شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی می کند

رندرهای منتشر شده توسط Shadowleak نشان می دهد که Riley GT Neo 3 اولین گوشی هوشمند رایلی خواهد بود که از یک سوراخ نمایشگر در نیمه وسط صفحه نمایش استفاده می کند. در لبه سمت چپ گوشی دکمه های تنظیم صدا و در لبه سمت راست قاب دکمه پاور قرار گرفته است.

طراحی جدید رله GT Neo 3 طراحی نمایشگر این دستگاه را مشخص می کند

ماژول دوربین در قاب پشتی GT Neo 3 دارای طراحی مستطیلی است. در داخل این ماژول سه لنز دیده می شود. گزارش اخیر GizmoChina ادعا می کند که سنسور دوربین اصلی این دستگاه دارای رزولوشن 50 مگاپیکسلی و همچنین دارای لرزشگیر اپتیکال (OIS) خواهد بود. همچنین انتظار داریم این گوشی رده بالا دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد.

GT Neo 3 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز است.دوربین جلویی دارای وضوح تصویر 16 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین گفته می شود سه سنسور 50 مگاپیکسلی، 8 و 2 مگاپیکسلی در قاب پشتی این گوشی هوشمند قرار خواهد گرفت.

احتمالا تراشه مدیاتک Dimension City 8100 وظیفه تامین توان پردازشی دستگاه مورد نظر را بر عهده خواهد داشت. انتظار داریم گران ترین نسخه سینمایی GT Neo 3 با حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی به دست کاربران برسد. گفته می شود این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض دارای رابط کاربری اندروید 12 و RealmeUI 3.0 خواهد بود.

سریعترین فناوری شارژ جهان توسط Realme در 30 مارس 2014 رونمایی خواهد شد.

حلقه GT Neo 3 در باتری ظاهر می شود. گفته می شود این دستگاه دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی است 150 وات شارژ فوق سریع استفاده می کند. البته نسخه دیگری از این دستگاه با شارژر 80 واتی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد این فیلم آینده گوشی هوشمند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا