اخبار فناوری

رندرهای موتورولا اس 30 پرو جزئیات طراحی این گوشی را فاش می کند

هفته گذشته، قبل از لغو رویداد Moto X30 Pro و Razr 2022، انتظار می رفت که Moto S30 Pro همچنین با دو گوشی ذکر شده معرفی شود. همانطور که می دانید رویداد موتورولا چند ساعت قبل از حرکت کنسل شد. احتمالاً این را می دانید تاریخ رویداد جدید این شرکت 11 آگوست است. رندرهای موتورولا S30 پرو اکنون در دسترس هستند. گفته می شود این گوشی همراه با ریزر 2022 و ایکس 30 پرو در 30 خرداد معرفی می شود.

رندرها و مشخصات کلیدی موتورولا اس 30 پرو فاش شد

در اواخر این هفته، موتورولا S30 پرو به همراه Razr 2022 و Moto X30 Pro معرفی خواهند شد. اکنون، افشاگر معروف Digital Chat Station رندرهایی از این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است. به جز رندرهای موتورولا S30 پرو، برخی از مشخصات اصلی این دستگاه نیز به بیرون درز کرده است. با نگاهی به تصاویر منتشر شده، متوجه می شویم که گوشی هوشمند آینده موتورولا در رنگ های مشکی و آبی عرضه خواهد شد. همچنین وجود صفحه نمایش خمیده و سوراخ در مرکز آن به جذابیت این دستگاه کمک زیادی کرده است.

رندر موتورولا اس 30 پرو

خطوط آنتن به وضوح بر روی قاب این دستگاه قابل مشاهده است. بنابراین مشاهده می شود که فریم این گوشی هوشمند فلزی خواهد بود. ماژول دوربین دارای طراحی مستطیلی است و سه لنز در داخل آن دیده می شود. اما نکته جالب دیگری نیز وجود دارد. به نظر می رسد رنگ آبی این گوشی هوشمند دارای قاب پشتی چرمی خواهد بود.

رندر موتورولا اس 30 پرو

مشخصات موتورولا اس 30 پرو

همانطور که قبلا ذکر شد، مشخصات اصلی موتورولا S30 پرو نیز فاش شده است. ادعا می شود که این دستگاه هوشمند اسنپدراگون 888+ مجهز خواهد شد. هم گزارش شده است این گوشی دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED است و احتمالا حسگر اثر انگشت نیز زیر نمایشگر خواهد رفت. انتظار می رود این دستگاه نیز به همین شکل باشد موتورولا اج اس 30 دارای صفحه نمایش با نرخ رفرش بالا (144 هرتز). ما می دانیم که سه لنز دوربین در پشت موتورولا S30 پرو وجود خواهد داشت. متاسفانه اطلاعات زیادی در مورد آنها وجود ندارد و فقط می دانیم که سنسور دوربین اصلی این گوشی هوشمند دارای رزولوشن 50 مگاپیکسلی بوده و احتمالا دارای لرزشگیر اپتیکال (OIS ) نیز خواهد بود. گفته می شود برای این گوشی هوشمند آینده، موتورولا یک باتری نه چندان بزرگ با ظرفیت 4270 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی را انتخاب کرده است.

تاریخ جدید رویداد راه اندازی Motorola Moto X30 Pro و Razr 2022 مشخص شده است: 20 آگوست 1401

نظر شما در مورد Motorola Edge S30 Pro بر اساس رندرها و مشخصات فاش شده چیست؟ چه قیمتی را برای این دستگاه مناسب می دانید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا