اخبار فناوری

رندرهای دقیق شیائومی 12 به همراه جزئیات طراحی و مشخصات دوربین را مشاهده کنید

طبق آخرین اطلاعات، شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه آخرین سری پرچمدار 2022 خود است شیائومی 12 تا قبل از پایان سال جاری به طور رسمی رونمایی خواهد شد. تاکنون، رندرهای پراکنده ای از منابع غیرقابل اعتماد و همچنین تعدادی از مشخصات فاش شده را دیده ایم. الان الان زوتون ها با همکاری OnLeaksرندرهای نهایی و دقیق شیائومی 12 و همچنین جزئیاتی از آرایش دوربین و حتی قیمت این دستگاه فاش شده است.

شیائومی 12 دقیق ارائه شده است

شیائومی 12 نسبت به جانشین خود، شیائومی می 11، ارتقاء طراحی و مشخصات را تضمین می کند. با توجه به رندرهای منتشر شده از این گوشی، پرچمدار آینده شیائومی میزبان نمایشگری 6.8 اینچی با انحنای در دو طرف خواهد بود که حداقل از نظر زیبایی شناسی نسبت به مربع انحنای نسل قبل یک گام به عقب است. با این حال، صفحه نمایش دارای رزولوشن FHD + با نرخ تازه سازی احتمالی 120 هرتز و یک سوراخ نمایشگر برای لنز دوربین سلفی در قسمت بالا و میانی است.

رندر 12 شیائومی

رندر 12 شیائومی

همچنین حسگر اثر انگشت مشابه سه نسل قبلی در داخل نمایشگر وجود دارد. با نگاهی به طراحی پنل عقب، در نگاه اول طراحی ساده و تمیز آن به چشم می خورد که البته بد نیست. قاب جزیره دوربین نیز در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی قرار دارد که سه دوربین شامل یک لنز اصلی بزرگ با سنسور 50 مگاپیکسلی و همچنین دو لنز فوق عریض و احتمالا ماکرو دیگر را در خود جای داده است. همچنین یک فلاش LED دوگانه در سمت راست لنز وجود دارد.

در قاب دور گوشی از پایین شروع می‌کنیم، پورت USB-C را در کنار سوراخ‌های اسپیکر استریو دستگاه می‌بینیم، اسپیکر دوم با سنسور مادون قرمز، جای خشکی در لبه بالایی گوشی دارد. . در سمت چپ هیچ اثری از هیچ کلید یا روزنه ای نیست، اما در سمت راست، طبق معمول، کلید پاور و تنظیم صدا قرار دارد.

در مجموع همانطور که گفتیم هیچ چیز عجیبی در طراحی این گوشی وجود ندارد و شیائومی سعی کرده ظاهر پرچمدار آینده خود را تا جایی که ممکن است دور از محدودیت ها نگه دارد. ابعاد کلی دستگاه طبق اطلاعات منبع 152.7 × 70.0×8.6 میلی متر است که البته با توجه به بیرون زدگی تقریباً ضخیم قاب دوربین، ضخامت آن به 11.5 میلی متر می رسد.

از دیگر ویژگی های داخلی می توان به تراشه پرچمدار اشاره کرد اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام با حداقل 8 گیگابایت رم اشاره کرده است که اطلاعات مربوط به نوع چیپست قبلاً به طور رسمی توسط خود شرکت تأیید شده است. علاوه بر این، شیائومی 12 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی عرضه خواهد شد که البته هنوز جزئیات شارژ بی سیم آن مشخص نیست.

ویژگی های اضافی شامل پشتیبانی از شبکه 5G، دو سیم کارت، بلوتوث نسخه 5.2 و در دسترس بودن سیاه، سفید و طلایی است.

به گفته منبع، شیائومی 12 در مدل پایه با قیمت احتمالی حدود 900 دلار در دسترس خواهد بود. البته قیمت نهایی آن توسط شیائومی قابل تغییر است. در هر صورت، با فرض اینکه این قیمت گذاری مناسب باشد، قطعاً با یک گوشی پرچمدار ارزان قیمت طرف نخواهیم بود.

نظر شما درباره رندرها و جزئیات طراحی شیائومی 12 و همچنین مشخصات احتمالی آن چیست؟ آیا از ظاهر این گوشی و مطابق با پیش بینی های قبلی خود راضی هستید؟



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا