اخبار فناوری

رندرهای جدید Galaxy S23 Ultra صفحه و بدنه تخت آن را به نمایش می گذارند

سری گلکسی اس 23 نسل بعدی پرچمداران سامسونگ است که شایعات مختلفی در مورد آن ها منتشر شده است. برجسته ترین عضو این خانواده بدون شک Galaxy S23 Ultra است که یادآور سری گلکسی نوت است. رندرهای جدید Galaxy S23 Ultra اکنون صفحه تخت و بدنه آن را نشان می دهد. با مایفون مگ با بودن

Galaxy S23 Ultra جدید اشاره ای به صفحه تخت و بدنه آن دارد

Galaxy S22 Ultra یک گوشی خیره کننده با صفحه نمایش منحنی زیبا است که عالی به نظر می رسد، اما ممکن است برای همه مناسب نباشد. طبق مجموعه رندرهای جدید این دستگاه، سامسونگ برای رفع مشکل مذکور ممکن است اس 23 اولترا را به صفحه نمایش تخت مجهز کند. لبه‌های نمایشگر گلکسی اس 22 اولترا خمیده است و حس کناره‌های بدون حاشیه را القا می‌کند. صفحه نمایش خمیده نیز نگه داشتن دستگاه را راحت تر می کند.

رندرهای جدید از Galaxy S23 Ultra

S22 Ultra از قلم S نیز پشتیبانی می کند و برخی از کاربران شکایت کرده اند که استفاده از قلم در چنین دستگاهی با لبه های خمیده واقعاً دشوار است. آنها فکر می کنند استفاده از قلم روی صفحه تخت راحت تر است زیرا از بیرون زدن آن از لبه ها جلوگیری می کند. البته، مشکلات به همین جا ختم نمی شود زیرا برخی از دارندگان S22 Ultra معتقدند که طراحی منحنی نور را در اطراف صفحه نمایش منحرف می کند و منجر به مشکلات تابش خیره کننده می شود. در نهایت باید توجه داشت که پانل های منحنی راحت تر از پانل های تخت شکسته می شوند.

برای رفع این مشکلات، سامسونگ ممکن است طراحی شیک تری را برای S23 Ultra در نظر بگیرد. S22 Ultra در حال حاضر دارای طراحی جعبه مانند است و جانشین آن ظاهر جعبه ای بیشتری خواهد داشت. شایعات و رندرهای قبلی حاکی از آن بود که این گوشی دارای جنبه‌های صاف‌تری خواهد بود و احمد کویدر که به‌خاطر فاش کردن ویدیوهای محصول شهرت دارد، گفت که این گوشی همچنین دارای صفحه‌نمایش تخت خواهد بود و رندرهای ایجاد شده توسط Technizo Concept را منتشر می‌کند.

رندرهای جدید از Galaxy S23 Ultra

Qwaider می گوید که صفحه نمایش دستگاه به اندازه S22 Ultra خمیده نیست، بنابراین آن را صاف تر می کند و تجربه S Pen را بهبود می بخشد. همچنین می گوید که سری گلکسی اس 23 در رنگ های مشکی، سبز، کرم و بنفش عرضه خواهد شد. شایعات قبلی می گفتند که این گوشی ها در رنگ های مشکی، سبز، بژ و صورتی عرضه خواهند شد. اگرچه Qwaider افشاکننده قابل اعتمادی است، اما فکر نمی‌کنیم رندرها دقیقاً خود Galaxy S23 Ultra را توصیف کنند، زیرا طراحی آن خیلی ارگونومیک به نظر نمی‌رسد و به کف دست هر کسی آسیب می‌زند.

رندرهای جدید از Galaxy S23 Ultra

مطابق با PhoneArenaجدای از رندرها، ممکن است Galaxy S23 Ultra صفحه نمایش تخت داشته باشد، با توجه به اینکه به نظر نمی رسد مدل فعلی آن طور که سامسونگ مد نظر دارد عمل کند و رسیدگی به شکایات کاربران می تواند به افزایش فروش کمک کند، بنابراین این خیلی دور نیست. انجام ندهید. همچنین، افشاگر معروف فناوری Ice Universe کاملاً با Qwaider موافق نیست و تصاویری که قبلاً فاش شده بود نشان می داد که طراحی دستگاه تفاوت چندانی با S22 Ultra نخواهد داشت، بنابراین بهتر است رندرهای جدید را با دقت در نظر بگیرید. از نمک شایعه شده است که سامسونگ در ماه فوریه از سری گلکسی اس 23 رونمایی خواهد کرد و در روزهای آینده می‌توان انتظار افشای اطلاعات بیشتری را داشت. نظر شما در مورد رندرهای جدید گلکسی اس 23 اولترا که صفحه و بدنه تخت آن را به نمایش می گذارد چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا