اخبار فناوری

رندرهای جدید گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ را ببینید

گوشی تاشو جدید سامسونگ Galaxy Z Flip 5 مدت زیادی در شایعات حضور دارد. چند روز پیش درباره نمایشگر بیرونی آن شایعاتی شنیدیم. حالا و براساس آن شنیده‌ها، رندرهای جدید گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ را داریم که می‌توانید ببینید.

رندرهای جدید گلکسی زد فلیپ ۵

صفحه‌نمایش جدید و بزرگتر بیرونی در این رندرها قابل توجه است. در حالی که خود دستگاه نسبت به نسل قبلی‌ش خیلی متفاوت نیست، این صفحه‌نمایش بیرونی است که در مرکز توجه قرار می‌گیرد.

شنیده‌ایم که گلکسی زد فلیپ ۵ علاوه بر صفحه نمایش بزرگ ۳.۴ اینچی بیرونی، دارای یک صفحه نمایش داخلی تاشو ۶.۷ اینچی خواهد بود. در کنار نمایشگر بیرونی دو دوربین برجسته که هیچ جزیره جداکننده‌ای از قاب پشتی ندارند هم دیده می‌شود.

شکل صفحه نمایش بیرونی کاملاً شبیه آیکون پوشه در ویندوز است. سامسونگ با این کار علاوه بر اینکه تلاش کرده تا ظاهری منحصربه‌فرد را به گوشی خود بدهد، کمی هم به استفاده بهینه‌تر از فضای پشتی و بزرگتر کردن اندازه نمایشگر فکر می‌کند.

شاید این طراحی عجیب و غریب، ویژگی های نرم افزاری جدیدی را برای ما به ارمغان بیاورد. گزارشی که اخیراً منتشر شد اشاره دارد که سامسونگ شروع به تطبیق رابط کاربری خود برای سازگاری با طراحی نامنظم صفحه نمایش کرده است.

به هر حال این صفحه نمایش به طور قابل توجهی بزرگتر از صفحه نمایش ۱.۹ اینچی در گلکسی زد فلیپ ۴ است. اندازه بزرگتر قطعا، مفیدتر خواهد بود و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که کارهای بیشتری را بدون نیاز به بازکردن دستگاه انجام دهند.

نظر شما چیست؟ منتظر Galaxy Z Flip 5 هستید؟ این طراحی برای شما جذاب است؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/30/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%84%DB%8C%D9%BE-%DB%B5-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%B1%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا