اخبار فناوری

ردمی ۱۲ به همراه مشخصات کلیدی خود در وب‌سایت شیائومی پرتغال مشاهده شد

ردمی ۱۲ در وب‌سایت شیائومی پرتغال مشاهده شد. لیست موجود در این وب‌سایت، مشخصات کلیدی و قیمت تلفن هوشمند مذکور را به ما نشان می‌دهد. شایان ذکر است که شیائومی هنوز به طور رسمی مشخصات این دستگاه را منتشر نکرده است.

ردمی ۱۲ شیائومی از تراشه Helio G88 بهره می‌برد

ردمی ۱۲ شیائومی دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی خواهد بود. دوربین سلفی این تلفن هوشمند، درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر قرار گرفته است. سنسور اثر انگشت این دستگاه بر روی دکمه پاور تعبیه می‌شود. سه لنز دوربین در قاب پشتی Redmi 12 قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این گوشی هوشمند وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین های دیگر رزولوشن ۲ و ۸ مگاپیکسلی خواهند داشت. همچنین لازم به ذکر است که دوربین سلفی این دستگاه از سنسوری با وضوح ۸ مگاپیکسل استفاده خواهد کرد.

گوشی Redmi 12 در وب‌سایت شیائومی پرتغال

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، تراشه مدیاتک هلیو جی ۸۸ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تامین خواهد کرد. این دستگاه دارای رم های ۴ و ۸ گیگابایتی بوده و با حافظه های ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. برای ردمی ۱۲ باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته شده است. این گوشی از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه از نظر نرم افزاری به روز بوده و از به طور پیش‌ فرض سیزدهمین نسخه سیستم عامل اندروید استفاده خواهد کرد.

Redmi 12

قیمت Redmi 12 

این تلفن هوشمند در کشور پرتغال با قیمت ۲۰۹.۹۹ یورو قابل تهیه خواهد بود. البته وب سایت شیائومی مشخص نمی‌کند که این قیمت مربوط به کدام نسخه است. ما فرض می‌کنیم که قیمت مذکور، مربوط به نسخه پایه می‌شود. این گوشی هوشمند در رنگ های آبی، نقره ای و مشکی عرضه می شود. با وجود آنکه بسیاری از مشخصات و حتی طراحی Redmi 12 فاش شده، اما این تلفن هوشمند هنوز برای فروش آماده نیست.

ردمی ۱۲ از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد

 

نظر شما درباره این تلفن هوشمند مقرون به صرفه جدید شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/03/%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B2-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%A8/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا