اخبار فناوری

راهنمای خریدار برای ارزان ترین لپ تاپ های لنوو در بازار

امروزه لنوو به یکی از معتبرترین برندهای لپ تاپ تبدیل شده است. به همین دلیل با تولید محصولاتی متفاوت و مقرون به صرفه سعی در جلب رضایت تمامی کاربران خود دارد. بنابراین، در میان لپ‌تاپ‌های لنوو، دستگاه‌های ارزان قیمت زیادی وجود دارند که برای نیازهای روزمره و معمولی مناسب هستند. در این مقاله قصد داریم تعدادی از ارزان ترین لپ تاپ های لنوو را معرفی کنیم تا بتوانید با دانش بیشتری یک لپ تاپ خوب و مقرون به صرفه خریداری کنید.

در ابتدا توصیه ما به همه کاربران این است که اگر قصد خرید لپ تاپ های لنوو با قیمت مناسب را دارند، بهتر است نماینده لپ تاپ لنوو مراجعه کنید و دستگاه مورد نظر را مستقیماً از نمایندگی خریداری کنید. زیرا در این صورت از سالم بودن دستگاه اطمینان بیشتری خواهند داشت و از معتبر بودن گارانتی آن مطمئن می شوند.

لپ تاپ Lenovo Ideapad V130

این لپ تاپ در دو نسخه با ابعاد 350*250*50 و 375*253*22.3 میلی متر و وزن 2 و 1.7 کیلوگرم تولید شده است. بر این اساس لنوو Ideapad V130 را می توان در زمره لپ تاپ های باریک و سبک طبقه بندی کرد.

علاوه بر این، این لپ تاپ به پردازنده Core i3 اینتل مجهز شده و این تراشه با 4 یا 8 گیگابایت رم همراه شده است. البته باید بدانید که از این لپ تاپ و پردازنده آن نمی توان انتظار انجام کارهای حرفه ای و سنگین را داشت. IdeaPad V130 در دو نسخه با 128 گیگابایت و 500 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود که با اتصال هارد اکسترنال می توان این حجم را تا 1 ترابایت افزایش داد.

لپ تاپ Lenovo Ideapad V130 دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی است که از وضوح HD پشتیبانی می کند. ویژگی مهم صفحه نمایش این دستگاه روکش مات آن است که از آسیب دیدن چشم کاربران در مشاهده طولانی مدت جلوگیری می کند. علاوه بر این، این لپ تاپ دارای تاچ پد چند لمسی است که استفاده از این مدل از ارزان ترین لپ تاپ های لنوو را برای کاربران بسیار راحت و آسان می کند.

لپ تاپ Lenovo ideapad 330

لپ تاپ لنوو Ideapad 330 نیز یکی از ارزان ترین لپ تاپ های لنوو است. این دستگاه در پنج رنگ خاکستری، سفید، مشکی، قهوه ای و سرمه ای طراحی و تولید شده است. وزن این محصول تقریباً 2.2 کیلوگرم و ابعاد آن تقریباً 378*260*22.9 میلی متر می باشد. علاوه بر این، این لپ تاپ دارای پورت DisplayPort، پورت شبکه LAN، پورت HDMI، دو پورت USB 3.0، اسلات کارت حافظه SD و جک 3.5 میلی متری برای اتصال هدفون می باشد.

لپ تاپ Lenovo IdeaPad 330 مجهز به صفحه نمایش 15.6 اینچی TFT LCD است. این صفحه نمایش از وضوح 1366 در 768 پیکسل پشتیبانی می کند. به علاوه روشنایی این صفحه نمایش در حدود 188 نیت خواهد بود و انرژی بسیار کمی مصرف می کند.

همچنین این آیپد 330 در چندین نسخه با پردازنده نسل هفتم Core i3 اینتل، پردازنده نسل هشتم Core i5 اینتل و تراشه نسل هشتم Core i7 اینتل طراحی و تولید شده است. مدل های ساده تر آن دارای 4 گیگابایت رم و 500 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه داخلی هستند. مدل حرفه ای تر آن نیز 16 گیگابایت رم و هارد 2 ترابایتی دارد.

لپ تاپ Lenovo ideapad 320

از دیگر دستگاه های ارزان قیمت لنوو می توان به لپ تاپ Ideapad 320 اشاره کرد.این دستگاه بدنه بسیار مقاومی دارد و با ضربات نسبتا قوی آسیبی نمی بیند. صفحه نمایش این مدل که یکی از ارزان ترین لپ تاپ های لنوو است، دارای پنل 15 اینچی TFT است و از رزولوشن FullHD پشتیبانی می کند.

این لپ تاپ ارزان قیمت لنوو به پردازنده Intel Core i7 7500U و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce 920MX مجهز شده است. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به 8 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی اشاره کرد. در نتیجه با این مشخصات سخت افزاری و قیمت مقرون به صرفه می توان گفت ارزش خرید دارد.

لپ تاپ Lenovo Yoga 300-11IBR N3060

یکی دیگر از ارزان ترین لپ تاپ های لنوو، Yoga 300-11IBR N3060 است. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 11.6 اینچی TFT LED است که از وضوح 1366 در 768 پیکسل پشتیبانی می کند و تصاویر با کیفیت HD را برای کاربران به نمایش می گذارد. یکی دیگر از ویژگی های بارز و مهم این لپ تاپ صفحه نمایش لمسی آن است که کار با دستگاه را بسیار دلپذیر و آسان می کند.

همچنین ابعاد Lenovo Yoga 300-11IBR حدود ۲۹۸×۲۰۹×۱۱ میلی‌متر و وزن آن حدود ۱.۴ کیلوگرم خواهد بود. در نتیجه می توان گفت این دستگاه یکی از سبک ترین و قابل حمل ترین لپ تاپ های بازار است.

این لپ تاپ مقرون به صرفه لنوو به پردازنده گرافیکی HD Graphics 400 و پردازنده سری Celeron N3060 اینتل مجهز شده است. همچنین یک پورت HDMI، یک پورت شبکه اترنت گیگابیتی، یک پورت USB 3.0 و یک اسلات کارت خوان SD در بدنه این لپ تاپ وجود دارد. از دیگر ویژگی های Yoga 300 می توان به باتری 2 سلولی آن اشاره کرد که با اتصال به Wi-Fi حدود 8 ساعت دوام می آورد و روشنایی صفحه نمایش متوسطی دارد. ضمنا میزان رم این لپ تاپ 4 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت است اما حافظه داخلی آن تا 1 ترابایت قابل افزایش است.

ارزان ترین لپ تاپ های لنوو را از کجا بخریم؟

همانطور که گفتیم بهترین راه برای خرید لپ تاپ ارزان از این برند مراجعه به نمایندگی لنوو در ایران است. بازرگانی مهر در سال 1382 تاسیس شد و از همان سال توانسته به عنوان نماینده بسیاری از برندهای مطرح در حوزه فناوری فعالیت کند. این شرکت در زمینه واردات انواع تجهیزات کامپیوتری به ویژه لپ تاپ، موبایل، تبلت و نوت بوک فعالیت می کند.

مهر سرمستان با داشتن متخصصین زبده همواره بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد و با شناخت بازار سعی در ارائه بهترین محصولات در بازار دارد. این شرکت مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره بهترین محصولات را با بهترین خدمات پس از فروش، بهترین کیفیت و بهترین قیمت به کشور و بازارهای خود وارد کرده است.

آخرین کلمه

لنوو یکی از معتبرترین برندهای موجود در بازار است. این شرکت با تولید و عرضه انواع لپ تاپ با قیمت مناسب سعی در جلب رضایت تمامی کاربران و علاقه مندان دارد. در این مقاله تعدادی از بهترین و ارزان ترین لپ تاپ های لنوو را معرفی کرده ایم و مشخصات آن ها را به طور کامل بررسی کرده ایم. برخی از این لپ تاپ ها ظاهر بسیار خوبی دارند و مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار خوبی دارند و ارزش خرید بسیار بالایی دارند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا