اخبار فناوری

رابط کاربری MagicOS 7.0 Honor رسما معرفی شد + لیست دستگاه های مجاز Honor

آنر به تازگی از رابط کاربری جدید خود یعنی MagicOS 7.0 رونمایی کرده است. نسخه جدید جایگزین Magic UI 6.2 شده و در تمامی گوشی های جدید Honor وجود خواهد داشت. نسخه جدید MagicOS یک بازنگری کامل بصری با چندین ویژگی قابل توجه به ارمغان می آورد.

رابط کاربری MagicOS 7.0 Honor

رابط کاربری جدید Honor MagicOS 7.0 طراحی ساده‌تری با آیکون‌های مسطح، انیمیشن‌های صاف و فونت جدید Honor Sans دارد که در سرتاسر رابط کاربری استفاده می‌شود. صفحه اصلی اکنون حاوی پوشه های بزرگتر و قابل دسترسی است. ویجت های جدید تجربه شخصی تری را امکان پذیر می کنند. Honor همچنین یک ویرایشگر ویدیوی جدید را معرفی کرده است که به طور پیش فرض ارائه می شود.

MagicRing نام جدید Honor برای انتقال یکپارچه فایل، کلیپ بورد هوشمند، مدیریت تماس و اعلان بین دستگاه های MagicOS و سایر لپ تاپ ها و تبلت های Honor است. محصولات تاشو دارای مزایای اضافی صفحه کلید تقسیم، ویجت هوشمند و پشتیبانی از مدیر وظیفه هستند. Magic Text یکی دیگر از ویژگی های جدید است که متن را در تصاویر تشخیص می دهد و به کاربران امکان اسکن و ذخیره متن در PDF را می دهد.

ویژگی Honor OS TurboX نوید راه‌اندازی سریع‌تر برنامه‌ها و بهینه‌سازی مدیریت انرژی در سطح سیستم را می‌دهد، در حالی که MagicGuard از جنبه‌های سیستم، حریم خصوصی و امنیت مالی و همچنین محافظت از دستگاه در برابر بدافزار مراقبت می‌کند.

گوشی های Honor که به MagicOS 7.0 + تاریخ احتمالی به روز می شوند

Honor همچنین لیست اولیه دستگاه هایی را که به روز رسانی MagicOS 7.0 را در چین دریافت خواهند کرد، به اشتراک گذاشت. لیست دستگاه ها مختص چین است، در حالی که برنامه و لیست عرضه جهانی در آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد.

دستگاه‌های واجد شرایط Honor MagicOS 7.0 و زمان‌بندی انتشار:

دسامبر 1401

Honor Magic V

Honor Magic3 Ultimate Edition

Honor Magic3 Pro

افتخار جادویی 3

Honor V40

روز 1401

Honor Magic4 Supreme Edition

Honor Magic4 Pro

افتخار جادویی 4

فوریه 1401

Honor 70 Pro+

آنر 70 پرو

آنر 70

مارس 1401

آنر 60 پرو

آنر 60

آنر 50 پرو

آنر 50

آوریل 1402

آنر X40 GT

می 1402

Honor V40 Light Luxury Edition

آنر X40

Honor X30

نظر شما در مورد رابط کاربری جدید آنر و جدول زمانی به‌روزرسانی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا