اخبار فناوری

دوربین گلکسی اس 23 اولترا در نور کم پیشرفت چشمگیری دارد. جزئیات خیره کننده در حالت 200 مگاپیکسل

اگر شایعات سخت افزاری دوربین گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی درست باشد S23 Ultra این یک دستگاه بهبود یافته از همه جهات در بخش عکاسی و فیلمبرداری خواهد بود. اخیراً افشاگر معروف جهان یخیگلکسی اس 23 اولترا از قابلیت های ویژه عکس و فیلمبرداری در شب و شرایط کم نور و همچنین جزئیات خیره کننده حالت دوربین 200 مگاپیکسلی خود بهره خواهد برد.

دوربین اولترا گلکسی اس 23

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا یکی از گوشی‌های هوشمندی است که چند هفته است شایعات آن منتشر شده است. در طول چند ماه گذشته جزئیاتی از این دستگاه مانند رنگ‌های احتمالی، جزئیات طراحی، دوربین و مشخصات نمایشگر منتشر شده است. علاوه بر این تعداد رو به رشد، جهان افشاگر یخ اکنون ادعا کرده است که گلکسی اس 23 اولترا عملکرد دوربین در شب را به میزان قابل توجهی بهبود خواهد بخشید.

دوربین اولترا گلکسی اس 23

دوربین اولترا گلکسی اس 23

به گفته این افشاگر، Galaxy S23 Ultra عملکرد عکاسی و فیلمبرداری در شب را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. این اطلاعات به خوبی با گزارش قبلی مطابقت دارد که ادعا می کرد دوربین گلکسی اس 23 اولترا از سنسور ISOCELL HP2 استفاده می کند که سامسونگ برای کیفیت تصویر عالی در تاریکی بهینه سازی کرده است.

در چند سال گذشته، فیلمبرداری به خصوص در شب، پاشنه آشیل دوربین گوشی های اندرویدی در مقایسه با آیفون بوده است. بنابراین اگر ادعاهای Ice Universe در مورد بهبودهای ویدیویی در شب گلکسی اس 23 اولترا درست باشد، آیفون 14 پرو اپل ممکن است بالاخره یک رقیب شایسته در آن بخش داشته باشد.

در یک افشای جداگانه، Ice Universe تایید کرد که حالت دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی S23 Ultra جزئیات خیره کننده ای را ثبت می کند. به گفته وی، سنسور تصویر ISOCELL HP2 بسیار قدرتمند و بهتر از آنهایی است که در گوشی های موتورولا و شیائومی استفاده می شود.

نظر شما درباره جزئیات دوربین گلکسی اس 23 اولترا و بهبود عملکرد عکاسی و فیلمبرداری در شب و همچنین حالت 200 مگاپیکسلی آن چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا