اخبار فناوری

دوربین تله فوتو سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا نسبت به نسل قبل کیفیت بهتری دارد

ما تا حدودی مطمئن هستیم که Galaxy S23 Ultra در قسمت تله فوتو از سخت افزاری مشابه نسل قبل استفاده خواهد کرد. گفته می شود این گوشی هوشمند نیز همین گونه است Galaxy S22 Ultra از 2 لنز تله فوتو با زوم 3 و 10 برابر استفاده می کند. بنابراین انتظار داشتیم این دستگاه از نظر کیفیت تصویر عملکردی مشابه نسل قبل داشته باشد. اما اکنون افشاگر معروف Ice Universe ادعا می کند که پرچمدار بعدی سامسونگ عکس های تله فوتو بسیار بهتری نسبت به نسل قبلی خواهد گرفت.

بهبود کیفیت تله فوتو Galaxy S23 Ultra به دلیل پیشرفت در هوش مصنوعی است

منبع مذکور معتقد است که با توجه به بهبود الگوریتم های هوش مصنوعی، سامسونگ بهبودهایی را در خدمات با کیفیت انجام داده است. او در گذشته همین ادعاها را در مورد دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی گلکسی اس 23 اولترا تکرار کرد. گفته می شود این گوشی هوشمند پرچمدار در عکاسی در شب عملکرد خوبی داشته است. و جزئیات ثبت شده نیز در حالت 200 مگاپیکسلی فوق العاده است. درست است که اندازه سنسور و سرعت خواندن نقش مهمی در کیفیت نهایی تصاویر ثبت شده دارد. اما در سال های اخیر دستاوردهای زیادی در زمینه الگوریتم های هوش مصنوعی داشته ایم.

مانند GSM Arena او به جز سنسور 200 مگاپیکسلی دوربین اصلی اشاره می کند. Samsung Galaxy S23 Ultra از سخت افزاری مشابه نسل قبلی در دوربین های تله فوتو و فوق عریض استفاده می کند. این بدان معناست که این گوشی هوشمند مانند نسل قبلی خود دارای قابلیت زوم اپتیکال 3 برابر و 10 برابر خواهد بود. البته لازم به ذکر است که سخت افزار دوربین Galaxy S22 Ultra نیز همانند S21 Ultra بود! بنابراین استفاده از این سخت افزار برای سومین بار می تواند برای برخی از کاربران خسته کننده باشد. البته توجه داشته باشید که این ترکیب یک فرمول برنده برای سامسونگ است. فرمولی که چندین سطح زوم را به کاربران ارائه می دهد، و سعی می کند نیازهای آنها را برآورده کند.

دوربین گلکسی اس 23 اولترا در نور کم پیشرفت چشمگیری دارد. جزئیات خیره کننده در حالت 200 مگاپیکسل

نظر شما در مورد Galaxy S23 Ultra چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا