اخبار فناوری

دستگاه پخش تلویزیون ایکس باکس مایکروسافت احتمالا سال آینده معرفی می شود

در سال های اخیر، مایکروسافت بیش از هر زمان دیگری در زمینه سرگرمی فعال شده است. این شرکت با خرید سایر شرکت ها و استودیوهای بزرگ بازی سازی و همچنین ارائه خدمات کاربر پسند جایگاه خود را نزد گیمرها تقویت کرده است. بر اساس اخبار و اطلاعات دریافتی، دستگاه پخش مایکروسافت ایکس باکس تی وی احتمالا سال آینده معرفی خواهد شد. با مایفون مگ با من بودن.

دستگاه پخش تلویزیون ایکس باکس مایکروسافت با ویژگی های مختلفی عرضه خواهد شد

شرکت‌هایی مانند مایکروسافت با ایجاد پلت‌فرم‌های سرگرمی مبتنی بر ابر، اکنون می‌توانند استراتژی خود را به روش‌های جدیدی تغییر دهند که قبلاً ممکن نبود. تقریباً یک سال و نیم پیش، فیل اسپنسر، مدیر عامل مایکروسافت گیمز و سرگرمی، فاش کرد که قابلیت استریم بازی های ایکس باکس روی تلویزیون شما در سال آینده در دسترس خواهد بود.

دستگاه پخش تلویزیون ایکس باکس مایکروسافت

این مشکل دوباره در ژوئن 2021 مطرح شد، زمانی که مایکروسافت تأیید کرد که همزمان یک تلویزیون هوشمند Xbox و برنامه پخش جریانی را راه اندازی می کند. طبق گزارش جدیدی از Venture Beat، به نظر می رسد که مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای معرفی یک دستگاه استریم بر اساس بازی Xbox است که سال آینده منتشر خواهد شد. به گفته منابع آگاه، این تاخیرها احتمالا به دلیل محدودیت های زنجیره تامین به دلیل اختلالات عمده در جنگ اوکراین به دلیل حمله روسیه و همچنین چین به دلیل قرنطینه کرونا است.

در اطلاعیه GSM Arena، چنین دستگاهی قرار است شبیه یک سیستم Amazon Fire TV Stick یا یک عامل توخالی مانند Roku باشد. این دستگاه به شما امکان تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی زنده را می دهد، اما دسترسی به Xbox Game Pass Ultimate را نیز فراهم می کند. همچنین گزارش شده است که مایکروسافت و سامسونگ در حال همکاری نزدیک برای توسعه این برنامه استریم هستند، بنابراین دارندگان تلویزیون های هوشمند سامسونگ حتی نیازی به خرید دستگاه اختصاصی برای این منظور ندارند. این دستگاه احتمالا سال آینده عرضه خواهد شد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا