اخبار فناوری

دستبند هوشمند Huawei TalkBand B7 با Kirin A1 رسما معرفی شد

یکی از محصولاتی که هواوی امروز از آن رونمایی کرد، یک گجت هوشمند هیبریدی است که قبلا تولید کرده بود. محصولات مچ بند هواوی ترکیبی از مچ بند هوشمند و هندزفری بلوتوث هستند. به تازگی دستبند هوشمند Huawei TalkBand B7 به صورت رسمی معرفی شده است که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

دستبند هوشمند Huawei TalkBand B7

TalkBand B7

TalkBand B7

دستبند هوشمد Huawei TalkBand B7 به عنوان جانشین هواوی TalkBand B6 وارد بازار می شود. همانطور که از نام آن پیداست، آخرین محصول هواوی یک ردیاب تناسب اندام دو در یک است که به عنوان یک هدست بلوتوث عمل می کند.

Huawei TalkBand B7 این صفحه نمایش 1.53 اینچی AMOLED خمیده سه بعدی با وضوح 460 در 188 پیکسل است. بدنه آن از فولاد ضد زنگ تیتانیوم ساخته شده و در سمت راست دستگاه دکمه ای به شکل قرص دارد. علاوه بر این، دو دکمه در زیر صفحه نمایش وجود دارد تا با فشردن همزمان آنها به هدست دسترسی پیدا کنید. این محصول دارای گواهی IP57 برای مقاومت در برابر آب و آلودگی می باشد.

Huawei TalkBand B7 مجهز به میکروفون داخلی و اسپیکر می باشد. حذف نویز با میکروفون های دوگانه و الگوریتم حذف نویز 3A برای تماس های شفاف وجود دارد.

در بخش سلامت، Huawei Tuckband B7 مجهز به نمایشگر ضربان قلب PPG، سنسور SpO2، ردیاب چرخه قاعدگی، مانیتور خواب و استرس. این گجت پوشیدنی همچنین قادر به اندازه گیری پارامترهای پیشرفته سلامت قلب مانند فیبریلاسیون دهلیزی و آپنه خواب است. 10 حالت ورزشی با VO2 Max، دوره های علمی دویدن و یادآوری های کم تحرک پشتیبانی می شوند.

پردازنده Huawei TalkBand B7 Kirin A1 این برند پشتیبانی می کند. برای استفاده با دستگاه‌های دارای سیستم عامل HarmonyOS 2.0 و بالاتر، Android 7 و بالاتر، و iOS 9.0 و بالاتر.

این دستگاه دارای امکانات مناسبی مانند پاسخگویی سریع، کنترل دوربین و موسیقی، پرداخت سریع از Alipay، WeChat و … می باشد. TalkBand B7 توسط یک باتری 120 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود که می تواند از طریق آن شارژ شود پورت USB-C متهم

قیمت Huawei TalkBand B7 چند است؟

Huawei TalkBand B7 با بند سیلیکونی معادل 146 دلار و قیمت بند چرمی آن معادل 175 دلار خواهد بود.

نطر شما چی هست؟ آیا این محصول هواوی را دوست دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا