اخبار فناوری

خرید یک تلفن انعطاف پذیر یک سرمایه گذاری وحشتناک است!

گوشی های هوشمند در سال های اخیر پیشرفت های زیادی داشته اند. تغییر شکل این گوشی ها و ارائه گوشی های انعطاف پذیر تنها یکی از جنبه های پیشرفت است. تلفن های انعطاف پذیر جذابیت های خاص خود را دارند. اما در این مقاله ، ما به شما خواهیم گفت که چرا خرید یک تلفن انعطاف پذیر یک سرمایه گذاری وحشتناک است.

خرید یک تلفن انعطاف پذیر از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست

بهترین گوشی انعطاف پذیر امروز سامسونگ Galaxy z fold 3 که با استقبال خوبی روبرو شده است.

ارائه رسمی Samsung Galaxy Z 3 Fold: 5G و قاب ضد آب

شهر Phonearenaدر دسترس بودن گوشی های انعطاف پذیر در ابتدا مشکل ساز بود. این مشکل برای Galaxy Fold برطرف شده است. اما هواوی میت ایکس با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می کرد. به طور کلی ، تلفن انعطاف پذیر محصولی است که دو گروه درباره آن اظهار نظر می کنند. گروه اول به آنها قسم می خورند و ادعا می کنند که گوشی های انعطاف پذیر دارای ویژگی های تغییر دهنده زندگی هستند. در مقابل ، گروهی از مردم شانه های خود را برای این گوشی ها بالا می اندازند و از این محصولات خوششان نمی آید. تا کنون ، Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 تلاش های اصلی سامسونگ برای یک گوشی انعطاف پذیر برای تغییر وضعیت موجود بوده اند. اما اگر شما در گروه اول بودید ، احتمالاً در حال تلاش برای ارتقاء تلفن منعطف خود هستید!

تب خرید گوشی های تلنگر از سال 2 بعد از میلاد در بین کاربران رایج شده است. اولین گوشی انعطاف پذیر عمومی سامسونگ ، Galaxy Fold بود. این برچسب 1.07 دلار داشت و در واقع یک تبلت بود. اگر این گوشی را خریداری کرده اید و سعی در ارتقاء آن دارید ، مطمئناً با واقعیت ناامیدکننده ای روبرو خواهید شد. در حالی که قیمت گوشی های انعطاف پذیر دو برابر قیمت گوشی های پرچمدار آن زمان بود. اما کاهش قیمت آنها دو برابر سریعتر است!

بیایید مثال بزنیم. در مقایسه با iPhone ١١ Pro Max ، Galaxy Fold حدود 25 درصد از ارزش خود را از دست داده است. این میزان برای آیفون تنها 40 درصد بود. این درصدها به قیمت فروش تلفن استفاده شده شما مرتبط است:

Samsung Galaxy Fold: قیمت 50 دلار و کاهش 75 درصدی (قیمت اصلی 1.5 دلار)

– iPhone ١١ Pro Max: قیمت 50 دلار و کاهش 40 درصدی قیمت (قیمت اصلی 3.8 دلار)

– Galaxy Note ١٠ Plus: قیمت 4 دلار و 66 درصد افت قیمت (قیمت اولیه 3.8 دلار)

قیمت خرید گوشی انعطاف پذیر گلکسی فولد کارکرده

قیمت خرید گوشی انعطاف پذیر Galaxy Fold استفاده شده

همانطور که می دانید ، همه این گوشی ها در نیمه دوم سال عرضه شدند. اما این گوشی ها به طرق مختلف ارزش خود را از دست داده اند. با یک حساب و کتاب ساده می توان فهمید که مشتریان Galaxy Fold حدود 50 تا 5 دلار بیشتر از خریداران گوشی های دیگر ضرر کرده اند! این به معنی قیمت بیشتر و در عین حال ، کاهش دو برابر قیمت است! به خاطر داشته باشید که این اعداد در سایت Swappa میانگین هستند. در نتیجه ، ما می توانیم تفاوت های جزئی را در این قیمت ها مشاهده کنیم. اما چرا این افت جدید؟

از سوی دیگر ، مشکلات نسل های اول گوشی های انعطاف پذیر ممکن است خریداران را از خرید این محصولات منصرف کرده باشد. بنابراین ، آنها خرید این گوشی ها را که حتی دست دوم هستند ، ریسک بزرگی می دانند! از سوی دیگر ، نگرانی دیگری وجود دارد که به علاقه خریداران مرتبط است. بسیاری از کاربران هنوز از فاکتور شکل تلفن های انعطاف پذیر خوششان نمی آید. بنابراین ، آنها فقط به عنوان آخرین راه حل به آن متوسل می شوند. بنابراین ، تقاضای کم یکی از عوامل این مشکل است.

به هر دلیلی که باشد ، باید منتظر بمانیم تا پایانه های انعطاف پذیر جایگاه خود را در بین خریداران و بالغ پیدا کنند. به نظر می رسد Galaxy Z Flip 3 با قیمت 4.8 دلار در بین کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. سامسونگ اکنون گوشی های انعطاف پذیر خود را به طور گسترده تبلیغ می کند.

نظر شما در مورد خرید یک گوشی انعطاف پذیر چیست؟ چه موقع سراغ گوشی منعطف می روید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا