اخبار فناوری

خبر خوش برای سیرجانی! اسنپ ​​مارکت به شهر شما رسیده است!

مدتی است که اسنپ مارکت در حال فتح یکی از شهرهای ایران است تا بتواند به ایرانیان بیشتری خدمات رسانی کند. این بار نیز به نیابت از مردم سیرجان قرعه کشی شد.

سیرجانی ها با وجود اسنپ مارکت در این شهر دیگر مجبور نیستند مسیر طولانی و طاقت فرسایی را برای تهیه مواد غذایی خود طی کنند. اکنون آنها همچنین می توانند با تخفیف های مختلف در اسنپ مارکت خرید کنند. اما چگونه منتظر پاسخ سوال خود باشید.

اسنپ ​​مارکت برای سیرجانی ها چه می کند؟

آیا از راه رفتن در راهروهای طولانی ابرحسگرها متنفرید؟ دیدن این همه تنوع محصولات در رنگ های مختلف باعث سرگیجه شما می شود؟ خوب، راه حل شما خرید آنلاین است. در عصری که همه چیز از زندگی انسان گرفته تا تخم مرغ به صورت آنلاین فروخته می شود، چرا محصولات سوپرمارکت را به صورت آنلاین به فروش ندهید؟

تنها کاری که باید انجام دهید این است که محصول خود را در اسنپ مارکت جستجو کنید و همان محصول را با چند دکمه خریداری کنید. ممکن است شخصاً کمی دشوارتر باشد. چون نمی دانید از بین همه محصولات مختلف کدام را انتخاب کنید، بنابراین از هر برندی یک محصول می خرید و این محصول اصلا در جیب شما نیست.

البته این تنها مزیت خرید از اسنپ مارکت نیست. مزایای اسنپ مارکت به قدری جذاب است که پس از مطالعه این مقاله، اولین کاری که ممکن است انجام دهید خرید از اسنپ مارکت است!

اسنپ ​​بازار سیرجان! در خانه بمانید و خرید کنید

زمانی که حوصله بیرون رفتن ندارید، وقت ندارید یا اصلاً خرید حضوری را دوست ندارید، اسنپ مارکت را خریداری کنید. در خانه بنشینید، چند بار کلیک کنید، و هر چه می خواهید بخرید. خیلی زود درب منزل شما زنگ می زنند و خریدهای شما را تحویل می دهند.

با طرح های مختلف تخفیف اسنپ مارکت یک مهمانی ترتیب دهید

یکی از اهداف اسنپ مارکت ارائه انواع طرح های تخفیفی است. اینها شامل سه شنبه های تخفیف، آخر هفته های شاد، مهمانی های بازار و موارد دیگر می شود. تخفیف های روزانه، هفتگی و ماهانه بخشی از برنامه های همیشگی اسنپ مارکت است.

تا 80% تخفیف بگیرید!

بله شما آن را درست خواندید. اسنپ ​​مارکت بر روی محصولات خود تخفیف می دهد و این تخفیف گاهی تا 80 درصد هم می رسد. اگر اسنپ مارکت مزیت دیگری نداشته باشد، همین مزیت می تواند بسیار وسوسه انگیز باشد. زیرا می توانید برای کارهای دیگر پول پس انداز کنید.

در اولین خرید خود در اسنپ مارکت، ارسال رایگان دریافت کنید

شما آن جمله را درست خواندید! اگر برای اولین بار است که می خواهید از اسنپ مارکت خرید کنید، این فروشگاه اینترنتی برای شما هدیه ای آماده کرده است. هزینه ارسال در اولین خرید شما کاملا رایگان خواهد بود.

زمان برد

هیچ چیز در این دنیا ارزشمندتر از وقت شما نیست. خرید آنلاین باعث صرفه جویی در وقت شما و استفاده از زندگی شما برای کارهای ارزشمندتر می شود. به قول خیام: نوبت زندگی است یکی دو سه روز / مثل آب به نهر و مثل باد به دشت. عمر شما آنقدر طولانی نیست که بخواهید مقدار زیادی از آن را در صف های طولانی فروشگاه یا ترافیک برای خریدهای حضوری تلف کنید.

آنچه را که می خواهید در اسنپ مارکت بخرید

اسنپ ​​مارکت یک فروشگاه اینترنتی است که می توانید محصولات بی شماری را از آن خریداری کنید. در واقع، هر چیزی که در هایپراستارهای شهر شما موجود است را می توانید در اسنپ مارکت پیدا کنید.

لوازم سوپرمارکت خود را از اسنپ مارکت دریافت کنید

یکی از اصلی ترین چیزهایی که می توانید از این فروشگاه اینترنتی تهیه کنید اقلام سوپرمارکتی است. می توانید لبنیات، نوشیدنی ها، غذاهای مختلف، کنسروها، پروتئین ها، محصولات صبحانه، آجیل، تنقلات مختلف و غیره را خریداری کنید. در اسنپ مارکت

علاوه بر این خواربار، می توانید این اقلام را از اسنپ مارکت نیز خریداری کنید. لوازمی مانند لوازم آشپزخانه، لوازم یکبار مصرف، لوازم برقی و دیجیتالی مانند باتری و لامپ، حوله و مواد شوینده، وسایل کودک و ….

آیا تا به حال فروشگاه اینترنتی میوه دیده اید؟ برای انجام با اسنپ مارکت!

اکنون که خرید از سوپرمارکت خود را در اسنپ مارکت انجام داده اید، وقت آن رسیده است که از بیرون رفتن خودداری کنید و حتی میوه ها را آنلاین بخرید و آنها را آنلاین تهیه کنید. می پرسی چطوری؟ پاسخ ساده است؛ با اسنپ مارکت!

در اسنپ مارکت می توانید میوه ها را با 30 درصد تخفیف خریداری کنید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید. علاوه بر میوه ها می توانید انواع سبزیجات و صیفی جات را نیز تهیه کنید. گوجه فرنگی، هویج، پیاز، سیب زمینی، زنجبیل؛ همه و متفرقه در اسنپ مارکت موجود است.

واقعا چه میوه ای می خواهید؟ نارنجی؟ موز؟ هندوانه؟ شاید شما هم بخواهید آناناس یا آزالیا بخرید. اصلا لازم نیست بیرون بروید. بگو اسنپ مارکت; او آن را برای شما آماده می کند و در زمانی که شما مشخص کرده اید به شما تحویل می دهد.

خرید با چند حرکت ساده (نحوه خرید در اسنپ مارکت سیرجان)

اکنون که روش خرید آسانی را انتخاب کرده اید، بهتر است با روش های خرید اسنپ مارکت آشنا شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن اسنپ مارکت را دانلود کنید. چه اندروید و چه iOS باشید، می توانید این برنامه را در هر دو صورت در گوشی خود داشته باشید.

علاوه بر اپلیکیشن، سایت اسنپ مارکت نیز می تواند درخواست های شما را ارسال کند. علاوه بر این، نسخه اینترنتی این فروشگاه اینترنتی نیز در دسترس است تا بتوانید به دلخواه خرید کنید.

فرآیند خرید بسیار ساده است. به هر حال سعی کنید با چند کلیک ساده و انتخاب گزینه های موجود در فروشگاه خرید شما در عرض چند ثانیه انجام می شود. کالایی که خریداری می کنید توسط تیم اسنپ مارکت بسته بندی شده و در زمان دلخواه به دست شما می رسد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا