اخبار فناوری

حضور آنر در MWC 2023 رسما تایید شد

کنگره جهانی موبایل یا MWC 2023 به زودی در بارسلون اسپانیا برگزار می شود. برندهای موبایل در این نمایشگاه حضور پرشوری دارند و به نظر می رسد آنر نیز خود را برای آن آماده می کند. به تازگی حضور آنر در MWC 2023 رسما تایید شده

نمایشگاه آنر و MWC 2023

وب سایت GSM Association حضور برند آنر در کنگره جهانی موبایل 2023 در بارسلون را تایید کرده است. این شرکت برخلاف سال گذشته که تنها یک رویداد برگزار کرد اما در محل نمایشگاه حضور نداشت، این بار غرفه خود را خواهد داشت. این به وضوح نشان دهنده حضور یک رونمایی مهم در جریان این رویداد است.

نمایشگاه MWC 2023 در 8 مارس 1401 در بارسلونا آغاز می شود، که مصادف است با تاریخ شایعه عرضه سری Magic 5. Honor هنوز برنامه های خود را به طور رسمی تأیید نکرده است، اما این همزمانی مطمئناً این احتمال را افزایش می دهد که این اطلاعات وجود داشته باشد. درست.

با توجه به شواهد می توان گفت خانواده پرچمدار آنر مجیک 5 در این نمایشگاه عرضه خواهد شد. این مجموعه شامل حداقل سه نفر از اعضای زیر است:

1- جادو 5

۲- مجیک ۵ پرو

3- Magic 5 Ultimate

هر 3 گوشی احتمالا دارای تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 هستند. مدل پایه دارای سیستم دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی است، در حالی که احتمال دوربین چهارگانه در مدل های Pro و Ultimate بیشتر است.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این محصولات وجود ندارد و ما فقط یک رندر غیر رسمی داریم که می توانید در این مقاله مشاهده کنید. نظر شما چیه؟ آیا فکر می‌کنید Honor می‌تواند سهم قبلی خود از بازار موبایل و حتی بخشی از هواوی را پس بگیرد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا