اخبار فناوری

جک دورسی مسئولیت اخراج گسترده کارمندان توییتر توسط ایلان ماسک را بر عهده گرفت

جک دورسی، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق توییتر، به اخراج های گسترده تحت مالکیت ایلان ماسک واکنش نشان داد و گفت که او “مسئول این است که چرا همه در این وضعیت قرار دارند.” در روز جمعه، ماسک تقریبا نیمی از نیروی کار توییتر و کارمندان همه بخش ها را تحت تاثیر قرار داد.

جک دورسی مسئول اخراج گسترده کارکنان توییتر است

بنیانگذار و مدیر عامل سابق توییتر جک دورسیاعلام کرد:

کارمندان توییتر، در گذشته و حال، قوی و انعطاف پذیر هستند. آنها همیشه راهی پیدا خواهند کرد، مهم نیست که روزهای سخت چقدر پیش می روند. می فهمم که خیلی ها از دست من عصبانی هستند. من مسئول این هستم که چرا همه در این شرایط هستند. من خیلی سریع اندازه شرکت را بزرگ کردم. از این بابت عذرخواهی می کنم.»

دورسی دو بار به عنوان مدیرعامل توییتر خدمت کرد. او پس از کناره گیری در سال 2007، در سال 2015 به عنوان مدیرعامل توییتر بازگشت و در نهایت در نوامبر سال گذشته از سمت خود کنار رفت. او پاراگ آگراوال مدیر عامل سابق توییتر را به جای او منصوب کرد و به سرعت تصاحب پلتفرم توسط ماسک را تایید کرد.

جک دورسی مسئول اخراج گسترده کارکنان توییتر است

جک دورسی مسئول اخراج گسترده کارکنان توییتر است

دورسی در ماه آوریل در توییتر گفت:ایلان یک راه حل منحصر به فرد است که من به آن اعتماد دارم. من به مأموریت او برای گسترش نور آگاهی اعتماد دارم.او همین احساسات را در پیام های متنی خصوصی که به عنوان بخشی از شکایت توییتر علیه ماسک ارسال شده بود، بیان کرد. دورسی در پیامی به مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس گفت:من این اجازه را نمی دهم [خرید] شکست بخورم و هر کاری که لازم باشد انجام خواهم داد. این خرید برای بشریت بسیار حیاتی است.بر اساس پرونده ای که در کمیسیون بورس و اوراق بهادار منتشر شد، دورسی 2.4 درصد از سهام توییتر را در زمانی که ماسک مالکیت آن را در دست گرفت، حفظ کرد.

قبل از اخراج حدود 50 درصد از کارکنان توییتر، از جمله 15 درصد از تیم تعدیل محتوا، ماسک همچنین آگراوال و تعدادی دیگر از مدیران، از جمله مدیر ارشد مالی ند سگال و مدیر سیاسی ویجایا گید را اخراج کرد. گروهی از کارمندان توییتر از آن زمان یک شکایت دسته جمعی علیه این شرکت تنظیم کردند و آن را متهم کردند که به آنها اطلاع رسانی کافی در مورد کاهش مشاغل تحت قانون فدرال تنظیم و بازآموزی کارگران و قانون کالیفرنیا ارائه نکرده است.

نظر شما درباره مسئولیت جک دورسی در اخراج گسترده کارکنان توییتر چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا