اخبار فناوری

جعبه گشایی همه اعضای خانواده Apple iPhone 13

خانواده آیفون 13 او به رسانه های خارجی رسیده است و کم کم محتوای ویدئویی متفاوتی درباره او منتشر می شود. امروز می خواهیم همه افراد خانواده Apple iPhone 13 را با هم و در جعبه جعبه جعبه بررسی کنیم.

جعبه گشایی اپل آیفون 13

جعبه گشایی اپل آیفون 13

جعبه گشایی اپل آیفون 13

همانند خانواده آیفون 12 ، اپل چهار عضو برای خانواده آیفون 13 دارد. امسال این محصولات به دو دسته آیفون های ساده و پرو تقسیم می شوند که تفاوت آنها محدود به اندازه صفحه نمایش و باتری است.

سخت افزار جدید آیفون 2021 ارتقاء چندانی داشته است ، اما این همان ارتقاء بزرگی است که می تواند یکی از آنها باشد. تراشه اپل A15 او می دانست که عملکرد بی نظیری دارد.

جعبه خانواده آیفون 13 مانند نسل قبل ، شارژر یا هندزفری ندارد و اندازه آن کوچک است. امسال پلاستیک دور جعبه نیز برداشته شده است.

در این مقاله ، ما 2 فیلم MKBHD و mrwhosetheboss unboxing را بصورت آنلاین بارگذاری کرده ایم تا اولین تجربه خود را از جعبه گشایی بهترین iPhone های اپل داشته باشید:

در ویدیوی MKBHD شما تجربه جعبه گشایی خواهید داشت و حدود 11 دقیقه طول می کشد:

در ویدیوی mrwhosetheboss ، چند تست کنار هم با iPhone 12 وجود دارد که شامل خط پایه ، صفحه نمایش و موارد زیر است:

خانواده آیفون 13 دیگر مدل 64 گیگابایتی ندارند و اگر می خواهید مدل 1 ترابایتی را خریداری کنید ، باید یکی از اعضای Pro آن را خریداری کنید. در مقاله زیر می توانید قیمت و رنگ هر یک از اعضای خانواده iPhone 13 دیدن.

رنگ و قیمت خانواده آیفون 13 اپل با قیمت آیفون 12 و آیفون 11 پس از ارائه آیفون 13

نظر شما در مورد آیفون های جدید اپل چیست؟ تجربه جعبه گشایی را چگونه تجربه کردید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا