اخبار فناوری

جعبه گشایی سامسونگ گلکسی A54 و A34 در رنگ های خاص و قبل از معرفی رسمی

هرچه به رونمایی رسمی محصول نزدیک می‌شویم، شایعات بیشتر می‌شوند. تاریخ عرضه رسمی گلکسی A54 برای بازار هند تبلیغ شد و 25 مارس 1401 خواهد بود. یعنی پنجمین شنبه همین هفته و فاصله چندانی با آن نداریم. اگر می خواهید در مورد گوشی های جدید گلکسی A 2023 بیشتر بدانید، قبل از معرفی رسمی، ویدیو جعبه گشایی گوشی های سامسونگ گلکسی A54 و A34 را با رنگ های خاص تماشا کنید.

جعبه گشایی گلکسی A54 و A34

قبل از هر بحثی، بیایید ویدیوی جعبه گشایی منتشر شده را ببینیم:

در این ویدیو شاهد 2 رنگ خاص گلکسی A54 و Galaxy A34 بودیم. گوشی های میان رده 5G سامسونگ برای سال 2023 بخش بزرگی از فروش سالانه این برند را تشکیل می دهند.

لیمو گلکسی A54

رنگ لیمویی گلکسی A54

رنگ لیمویی گلکسی A54

می دانیم که رنگ خاص گلکسی A54 دارای 2 گزینه لیمویی و بنفش است. در این ویدیو رنگ لیمویی آن را مشاهده می کنیم. فریم عقب برخلاف نسل های گذشته براق است. مشخص نیست امسال از پلاستیک استفاده شده است یا اینکه سامسونگ بالاخره به استفاده از شیشه در قاب پشتی سری گلکسی A بازگشته است. آخرین باری که این اتفاق افتاد، سری گلکسی A 2017 بود.

در اینجا شاهد طراحی دوربین جدید هستیم که مشابه گلکسی اس 23 اولترا است و زبان طراحی جدید کره ای ها به حساب می آید.

حاشیه صفحه نمایش بیشتر اما مشابه Galaxy A54 است

حاشیه صفحه نمایش بیشتر اما مشابه Galaxy A54 است

در نمای جلو، ما کمی بیشتر اما حاشیه صفحه یکسان در لبه های مختلف می بینیم. اینجا هم مثل قاب پشتی خبری از خم شدن اندکی شیشه محافظ صفحه نیست و کاملا صاف خواهد بود. به نظر می رسد سوراخ نمایش دوربین سلفی کمی کوچکتر است.

گلکسی A54 احتمالا دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود.گفته می شود این دستگاه دارای چیپست Exynos 1380 است که هنوز معرفی نشده است. همچنین دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی و گواهی IP67 است.

Galaxy A34 Rainbow

رنگ خاص Galaxy A34

رنگ خاص Galaxy A34

هنوز نام رنگ خاص گلکسی A34 که به جای رنگ سفید آن عرضه می شود مشخص نیست. ما فعلا آن را رنگین کمان می نامیم، زیرا همانطور که در ویدیو مشاهده کردید، شیب رنگی خاصی روی این پوشش مات ایجاد می شود.

هنوز مشخص نیست که قاب عقب شیشه ای است یا پلاستیکی و باید منتظر بمانیم تا مشخص شود. به جز این رنگ، عناصر طراحی قاب پشتی گلکسی A34 همانند برادر بزرگتر و گران قیمت آن است.

به استفاده از بریدگی قطره اشکی برای Galaxy A34 ادامه دهید

به استفاده از بریدگی قطره اشکی برای Galaxy A34 ادامه دهید

صفحه نمایش گلکسی A34 همچنان از بریدگی قطره ای استفاده می کند. این ممکن است برای بسیاری از کاربران مهم نباشد، اما از نظر بصری باعث می شود دستگاه کمی قدیمی به نظر برسد.

با این ویدیو از تراشه استفاده کنید امتیاز 1080 مدیاتک در گلکسی A34 تایید شده است. همچنین گفته می‌شود که نرخ تازه‌سازی تا ۱۲۰ هرتز افزایش می‌یابد، که به نظر من تغییر خوبی نسبت به صفحه نمایش ۹۰ هرتزی گلکسی A33 است. امیدواریم صفحه نمایش همیشه روشن به این دستگاه بازگردد.

با اینکه در این ویدیو ذکر شده است که صفحه نمایش گلکسی A34 حدود 0.2 اینچ بزرگتر و برابر با 6.6 اینچ خواهد بود، اما در این ویدیو تفاوت چندانی وجود ندارد.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر گوشی های جدید گلکسی A 2023 هستید؟ تو فکر می کنی قیمت گلکسی A34 و اینکه A54 چقدر باید ارزش داشته باشد؟

قیمت گلکسی A54 و A34 در برخی کشورها ارزان تر از گلکسی A53 و A33 خواهد بود

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا