اخبار فناوری

جعبه و قلم S گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ را قبل از عرضه رسمی کشف کنید

تا کنون شایعات مختلفی در مورد سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا شنیده ایم و تقریبا تصویر کاملی از آن در ذهن داریم. با این حال، جعبه و قلم اس گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ را ندیده ایم که به لطف تصاویری که به تازگی منتشر شده است، می توانیم قبل از معرفی رسمی دستگاه شاهد آن باشیم.

قاب گلکسی اس 23 اولترا و اس پن

فروشگاهی به نام KM CELL Store در ماتاگالپا، نیکاراگوئه در حال حاضر Galaxy S23 Ultra را برای خرید عرضه می کند! این خرده فروش عکس هایی از جعبه تمام رنگی Galaxy S23 Ultra را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده است.

همانطور که انتظار می رفت این دستگاه در 4 رنگ مشکی، صورتی، بژ و سبز عرضه خواهد شد. این شریک گفت که دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است و آماده تحویل فوری است. با این حال، این چیزی در مورد قیمت نمی گوید.

جالب اینجاست که در تمام رنگ‌های گلکسی اس 23 اولترا، یک قلم S خواهیم داشت که همرنگ بدنه نیست. به نظر می رسد همه رنگ ها دارای یک قلم S سیاه در داخل خواهند بود، اما نوک قلم که از بیرون قابل مشاهده است، همان رنگ قاب دستگاه است.

گزارش های گلکسی اس 23 اولترا نشان می دهد که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی دو لبه خمیده 2X Dynamic AMOLED خواهد بود. رزولوشن Quad HD+، نرخ رفرش تا 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش را ارائه می دهد. صفحه نمایش توسط Gorilla Glass Victus 2 محافظت می شود.

گلکسی اس 23 اولترا به نسخه ویژه ای از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز می شود که می تواند در سه مدل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی موجود باشد. . باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 45 وات و شارژ بی سیم 15 وات دارد.

پرچمدار 2023 سامسونگ با سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 عرضه خواهد شد. برای سلفی، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی دارد. پنل پشتی دستگاه دارای یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 سامسونگ، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی و یک دوربین زوم پریسکوپ 10 مگاپیکسلی خواهد بود. گلکسی اس 23 اولترا مانند نسل قبلی خود دارای فضای اختصاصی به قلم اس است.

نظر شما چیه؟ آیا Galaxy S23 Ultra برای شما جذاب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا