اخبار فناوری

جستجو با نمای زنده مبتنی بر واقعیت افزوده به Google Maps خواهد آمد

گوگل مپ بدون شک یکی از بهترین سرویس های موقعیت یابی امروزی در جهان است. این نرم افزار هر ساله آپدیت های جدیدی دریافت می کند تا امکانات ویژه تری را ارائه دهد. طبق اخبار منتشر شده، قابلیت جستجو با Live View مبتنی بر واقعیت افزوده به نقشه گوگل می‌آید. با مایفون مگ با بودن

جستجو با نمای زنده مبتنی بر واقعیت افزوده به Google Maps خواهد آمد

روز پنجشنبه، گوگل در یک پست بلاگ فاش کرد که تغییراتی در Google Maps در راه است. یکی از ویژگی های جدید، جستجو با نمایش زنده، در ماه سپتامبر معرفی شد و از هفته آینده بر روی پلتفرم های iOS و اندروید در لندن، لس آنجلس، نیویورک، پاریس، سانفرانسیسکو و توکیو در دسترس خواهد بود. این قابلیت که از واقعیت افزوده استفاده می کند، نیاز به استفاده از دوربین گوشی شما دارد. در اینجا نحوه کار آن آمده است.

جستجوی مبتنی بر واقعیت افزوده با عملکرد Live View

اگر Live View را در Google Maps به خاطر می‌آورد، وقتی راه می‌روید، برنامه فلش‌هایی را روی نمای زنده دوربین شما می‌پوشاند تا به شما کمک کند از مکانی به مکان دیگر حرکت کنید. Live View همچنین مسیرهای خاصی را به شما می دهد. جستجوی زنده همچنین به شما کمک می کند مکان های نزدیک به مکان فعلی خود را در شهرهای خاص پیدا کنید. جستجوی Google Maps با Live View از هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و میلیاردها تصویر نمای خیابان استفاده می‌کند.

به عنوان مثال، تصور کنید در نیویورک هستید و می خواهید کارهایی مانند خرید در طول تعطیلات و صرف شام با دوستان انجام دهید. به لطف هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و میلیاردها تصویر نمای خیابان، می‌توانید مکان‌های مورد نیاز و مفیدترین مکان‌ها را پیدا کنید. در برنامه Google Maps، تلفن خود را بردارید و روی نماد دوربین در نوار جستجو ضربه بزنید تا فروشگاه‌های اطراف از جمله کافه‌ها، بانک‌ها و دستگاه‌های خودپرداز را ببینید.

جستجوی مبتنی بر واقعیت افزوده با عملکرد Live View

با استفاده از این ویژگی AR، کاربر فلش‌ها و جهت‌ها را در مقابل یک نمای دنیای واقعی می‌بیند، و با در دسترس بودن همه آن تصاویر نمای خیابان ذکر شده، حتی فروشگاه‌هایی در گوشه و کنار که در گوشی شما در دسترس نیستند نیز قابل نمایش هستند. جستجو با Live View علاوه بر نمایش نام هر فروشگاه، بانک یا رستوران، اطلاعات مهم دیگری مانند باز یا بسته بودن فروشگاه، شلوغی آن، ارزان یا گران بودن قیمت ها و میزان A را در اختیار شما قرار می دهد. رتبه بالا یا پایین کسب و کار توسط انجمن نقشه های گوگل تعیین می شود.

با توجه PhoneArenaچه صاحب وسیله نقلیه برقی (EV) باشید چه نباشید، افراد بیشتری به سمت خودروهای برقی روی می‌آورند، به این معنی که کسانی که خودروهای برقی رانندگی می‌کنند می‌توانند مکان‌هایی برای شارژ ماشین خود پیدا کنند. نقشه های گوگل در این مورد به شما کمک می کند. برنامه Google Maps را باز کنید و «ایستگاه‌های شارژ خودروی الکتریکی» را جستجو کنید، روی فیلتر «شارژ سریع» ضربه بزنید و برنامه ایستگاه‌هایی با شارژرهای ۵۰ کیلووات یا بیشتر را به شما نشان می‌دهد و به شما امکان می‌دهد برق خودروی خود را سریع‌تر شارژ کنید.

جستجوی مبتنی بر واقعیت افزوده با عملکرد Live View

این فیلتر همچنین می تواند برای نمایش ایستگاه های شارژی که از انواع سوکت های سازگار با ماشین شما استفاده می کنند استفاده شود. این ویژگی‌های جدید در حال حاضر در دستگاه‌های iOS و Android و در کشورهایی که ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی دارند در دسترس هستند. Google Maps مکان هایی را به شما نشان می دهد که با ویلچر قابل دسترسی هستند. گوگل همچنین گفت که دو سال از معرفی مکان‌های قابل دسترسی برای ویلچر در استرالیا، ژاپن، بریتانیا و ایالات متحده می‌گذرد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا