اخبار فناوری

جزئیات Google Pixel G10 به عنوان گوشی برتر این شرکت فاش شده است

بر کسی پوشیده نیست که گوگل بیش از آنچه که تاکنون اعلام کرده است، گوشی‌های هوشمند پیکسل 7 در دست توسعه دارد. اکنون، یک فاش جدید اولین جزئیات را در مورد مدلی که در داخل با نام Pixel G10 شناخته می شود، فاش کرده است. G10 که گوشی مورد نظر خواهد بود پیکسل 7 اولترا بله، ممکن است در آینده با گوشی تاشو Pixel Fold یا Pixel 7a معرفی شود.

گوگل پیکسل جی 10

سوت زن کوبا وویچیچوفسکی این یک بار دیگر با وب سایت 91mobiles همکاری کرده است تا اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند معرفی نشده پیکسل ارائه دهد. Wojciechowski در حال حاضر از این گوشی به عنوان Pixel G10 یاد می کند و می گوید که از همان صفحه نمایش Pixel 7 Pro استفاده می کند، پنل جدیدی که بسیار روشن تر از Pixel 6 Pro است. پیکسل 7 پرو به رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل با حداکثر نرخ رفرش 120 هرتز مجهز شده است.

با این حال، به نظر می رسد گوگل BOE را به جای سامسونگ برای G10 انتخاب کرده است. همانطور که Wojciechowski گفت، مشخص نیست که آیا G10 Pixel 7 Ultra است که مدت ها در مورد آن صحبت می شد یا یکی از اعضای سری Pixel 8 و احتمالاً Pixel 8 Pro. جالب است بدانید که گوگل گوشی پیکسل 7 را در داخل شرکت خود با نام “P10” و پیکسل 7 پرو را با کد “C10” معرفی می کند.

گوگل پیکسل جی 10

گوگل پیکسل جی 10

به گفته Wojciechowski، گوگل در اوایل این ماه ارجاعات جدیدی به G10 اضافه کرد و اشاره کرد که این دستگاه هنوز در حال توسعه است. در اخبار مرتبط، آخرین کد منبع Google Pixel 7 از دو دستگاه جدید به نام‌های “Felix” و “Lynx” نام برده شده است. اولین مورد به Pixel Fold اشاره دارد که می تواند به زودی معرفی شود. اما در مورد دوم، آن دستگاه می تواند پیکسل 7 اولترا یا پیکسل 7 مینی باشد.

نظر شما در مورد گوگل پیکسل جی 10 چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا