اخبار فناوری

جزئیات باتری و دوربین سری 13 شیائومی + مشخصات کلیدی فاش شد

همانطور که می دانید سری 13 شیائومی در ابتدا قرار بود در تاریخ 1 دسامبر معرفی شود. اما این شرکت تصمیم گرفت به دلیل مرگ جیانگ زمین، رهبر سابق چین، این رویداد را به تعویق بیاندازد. انتظار می رود که تاریخ عرضه جدید پرچمداران شیائومی در روزهای آینده مشخص شود. چون امروز هم تاریخ معارفه است iQOO 11 مشخص شد. اکنون جزئیات باتری و دوربین سری 13 شیائومی به همراه مشخصات اصلی این گوشی های هوشمند به بیرون درز کرده است.

جزئیات زیادی از سری Xiaomi 13 به بیرون درز کرده است

به احتمال زیاد شیائومی 13 و 13 پرو اوایل هفته آینده رونمایی خواهند شد. با این حال، اکنون، افشاگر معروف Panda is Bald جزئیات مهم باتری و دوربین را برای سری Xiaomi 13 به اشتراک گذاشته است. یک افشای جدید حاکی از آن است که Xiaomi 13 دارای سنسور 54 مگاپیکسلی خواهد بود. سونی IMX800 (با تثبیت کننده نوری) مجهز خواهد شد. لنز تله فوتو همچنین به سنسور 12 مگاپیکسلی OmniVision مجهز شده است. دوربین دیگر (که از نوع تله فوتو با زوم اپتیکال 3.2 برابر است) از سنسور S5K3K1 سامسونگ استفاده می کند. لازم به ذکر است که دوربین های تله فوتو و فوق عریض این گوشی نیز به لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهند شد.

تصویر شیائومی 13 پرو لو رفت

دوربین اصلی شیائومی 13 پرو از سنسور 1 اینچی سونی IMX989 استفاده می کند. دو دوربین 50 مگاپیکسلی نیز در پشت این گوشی هوشمند قرار گرفته است. یکی برای عکاسی فوق عریض و دیگری از نوع تله فوتو استفاده می شود. لنز تله فوتو زوم اپتیکال 3.2 برابری را به کاربران ارائه می دهد و همچنین مجهز به OIS است. منبع در این گزارش همچنین اشاره شده است که شیائومی 13 دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 67 واتی بهره می برد، از سوی دیگر، نسخه پرو با باتری بزرگتر 4820 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود و از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند. هر دو گوشی از شارژ بی سیم 50 واتی و 10 وات معکوس پشتیبانی می کنند. شارژ بی سیم و مجهز به تراشه Surge G1 هستند.

جزئیات صفحه نمایش Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro

این افشاکننده Weibo جزئیات بیشتری در مورد سری Xiaomi 13 به اشتراک می گذارد.او ادعا می کند که Xiaomi 13 از صفحه نمایش 6.3 اینچی FullHD+ استفاده خواهد کرد. در حالی که شیائومی 13 پرو به صفحه نمایش 6.73 اینچی با وضوح 2K مجهز خواهد شد. هر دوی این گوشی های هوشمند مجهز به دوربین 32 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی هستند. نسخه آبی شیائومی 13 دارای قاب پشتی چرمی است. رنگ های دیگر دارای قاب پشت شیشه ای یا سرامیکی هستند.

معرفی شیائومی 13 و iQOO 11 پس از مرگ رهبر سابق چین به تعویق افتاد.

نظر شما در مورد پرچمداران آینده شیائومی چیست؟ کدام یک از پرچمداران مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 بیشتر شما را جذب می کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا