اخبار فناوری

جان یک نوجوان هندی پس از سقوط از عمق 50 متری توسط اپل واچ نجات یافت

تاکنون بارها در مورد نجات جان کاربران اپل واچ صحبت کرده ایم، این گجت هوشمند مجهز به ویژگی های بسیار مهمی است که می تواند در صورت بروز خطری مانند سقوط از ارتفاع یا مشکلات قلبی، مراکز اورژانس یا بستگان را مطلع کند. به تازگی جان یک نوجوان هندی را دیدیم که پس از سقوط از دره 50 متری توسط اپل واچ نجات یافت. با مایفون مگ با بودن

جان یک نوجوان هندی پس از سقوط از عمق 50 متری توسط اپل واچ نجات یافت

دستگاه های هوشمند مانند گوشی های هوشمند و ساعت های هوشمند را می توان به روش های مختلفی مورد استفاده قرار داد. با این حال، در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی در تبدیل شدن به همراه و محافظ زندگی داشته اند. در این زمینه، به‌ویژه ساعت‌های هوشمند که به دلیل روش خاصی که اجازه می‌دهند سلامت کاربرانشان نظارت شود، به عناصر ضروری برای ماجراجویان تبدیل شده‌اند.

همچنین برخی از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند که می توانند در شرایط اضطراری خاص به شما کمک کنند. اپل واچ با یکی از غنی ترین تجربه ها به عنوان یک محصول همراه همراه است. امروز، یک داستان جدید نشان می دهد که چگونه اپل واچ به یک نوجوان هندی کمک کرد که از صخره 50 متری سقوط کرد. پس از این اتفاق، اپل واچ سری 7 با خانواده و دوستانش تماس گرفت تا وضعیت او را گزارش کند. به این ترتیب اپل واچ یک نوجوان هندی را نجات داد (که اتفاقاً داستان خود را برای تیم کوک نیز تعریف کرد).

جان یک نوجوان هندی توسط اپل واچ نجات یافت

در هند و لوناوالا اتفاق افتاد. اسمیت اسمیت نوجوان هندی است که از دره سر خورد و نتوانست آیفون خود را پیدا کند. خوشبختانه، Apple Watch Series 7V وجود داشت تا خانواده و دوستان را از وضعیت خود آگاه کند. مدت کوتاهی پس از این حادثه که خوشبختانه پایان غم انگیزی نداشت، این نوجوان به تیم کوک، مدیر عامل اپل ایمیل زد.

او نحوه نجات اپل واچ را به اشتراک گذاشت. یک روز بارانی با سه نفر از دوستانش به گردش رفته بود. این حادثه در راه بازگشت به خانه زمانی رخ داد که وی از دره سر خورد و با کمک درخت و سنگ نجات یافت اما دچار شکستگی مچ پا شد. او درد زیادی داشت و فقط اپل واچ خود را همراه داشت.

جان یک نوجوان هندی توسط اپل واچ نجات یافت

به گزارش خبرگزاری GizChinaدوستان این نوجوان و سایر حاضران در صحنه به کمک او آمدند. او تحت درمان قرار گرفت و تحت توانبخشی قرار گرفت. او در حال حاضر از عصا استفاده می کند، اما در آینده بهبود خواهد یافت. جالب اینجاست که تیم کوک، مدیرعامل اپل در این مورد اظهار نظر کرده است. او مارتا را برای به اشتراک گذاشتن داستانش با شرکت تحسین کرد.

این داستان اهمیت برخی از ویژگی های اضطراری در دستگاه های هوشمند را به ما نشان می دهد. اپل همیشه برای بهبود این ویژگی ها تلاش و سرمایه گذاری زیادی کرده است. به عنوان مثال، آخرین سری آیفون، آیفون 14، یک سیستم پیام رسانی اضطراری SOS را ارائه می دهد که از ارتباطات ماهواره ای استفاده می کند. در نتیجه می توانید بدون نیاز به اینترنت موبایل پیامک های اضطراری ارسال کنید. علاوه بر اپل واچ، آیفون ها نیز می توانند جان افراد را در صورت زمین خوردن یا شرایط نامناسب فیزیکی نجات دهند. نظر شما در مورد کاربران Tranji برای نجات جان یک نوجوان هندی با اپل واچ پس از سقوط از دره 50 متری چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا