اخبار فناوری

تیک طلایی توییتر برای مشاغل 1000 دلار در ماه هزینه دارد

داستان تغییرات توییتر برای ارائه خدمات اشتراک مدتی است که سر و صدا کرده است و به نظر می رسد پایانی ندارد. اخیراً گزارشی غیررسمی نشان می‌دهد که علامت چک طلایی توییتر برای کسب‌وکارها 1000 دلار در ماه هزینه دارد.

هزینه تیک طلایی توییتر

ایلان ماسک قصد دارد توییتر خود را که اخیرا خریداری کرده است به یک تجارت سودآور تبدیل کند. این شرکت به نام او مشترک است توییتر آبی وی به عنوان بخشی از این تلاش معرفی کرد

ایده ساده است: افراد یا شرکت ها بین 8 تا 11 دلار در ماه (بسته به پلتفرم مورد استفاده) برای علامت تأیید Blue Tick و امتیازات اضافی پرداخت می کنند. با این حال، به نظر می رسد ماسک به همین جا بسنده نکرده است.

آپدیت آبی جدید توییتر با اشتراک ماهانه 8 دلاری رسما معرفی شد

بر اساس گزارش‌های اخیر، توییتر قصد دارد از کسب‌وکارهایی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند، 1000 دلار در ماه برای ارائه یک علامت طلا دریافت کند.

اگرچه اشتراک توییتر آبی شروع بدی داشت اما توانست وارد زندگی کاربران شود. تیک آبی برای افراد و ویژگی تیک طلایی برای مشاغل نیز با این سرویس در دسترس است.

با این حال، طبق گزارش ها، توییتر به دنبال این است که از مشاغلی که از پلتفرم آن استفاده می کنند، هزینه ماهانه بالاتری دریافت کند. این پلتفرم میکروبلاگینگ ماهانه 1000 دلار از شرکت ها دریافت می کند تا به آنها علامت طلایی بدهد. گفته می شود شرکت هایی که حق امتیاز را پرداخت نمی کنند علامت طلایی توییتر گم خواهند شد.

سرویس آبی توییتر همچنین تیک های آبی، سبز و طلایی را ارائه می دهد

علاوه بر این، توییتر در نظر دارد یک علامت چک با هزینه ماهانه 50 دلار اضافه کند تا یک علامت چک به هر حساب وابسته تجاری اضافه کند. برنامه Verified for Organizations که قبلاً به عنوان Blue for Business شناخته می‌شد، به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا خود را در پلتفرم توییتر تأیید و متمایز کنند و تیک‌هایی را به حساب‌های کارمند و وابسته خود اضافه کنند.

این اطلاعات هنوز به طور رسمی توسط توییتر تایید نشده است. با این حال، با توجه به اظهارات اخیر مدیرعامل ایلان ماسک و بدهی 12.5 میلیارد دلاری شرکت، غیرممکن نیست. با این حال، کارمزد ماهیانه 1000 دلار برای هر حساب تجاری تأیید شده معقول به نظر نمی رسد. تعیین قیمت ها بر اساس اندازه کسب و کار یا تعداد مشترکین منطقی تر است.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید شرکت ها آن را اتخاذ خواهند کرد؟ در صورت موفقیت، بعید نیست که این راه حل به پلتفرم های دیگر راه پیدا کند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا