اخبار فناوری

تیم کوک از کاربران می خواهد تا از دستگاه های اپل برای “خلاقیت” به جای “مرور بی پایان” استفاده کنند.

طبق آخرین مصاحبه با مدیرعامل اپل ، به نظر می رسد که او نگران کاربرانی است که از فناوری بیش از حد استفاده می کنند. تیم کوک همچنین فکر می کند دستگاه های شرکت باید برای اهداف خلاقانه و خلاقانه استفاده شوند ، اما در عوض مردم مشغول “مرور بی پایان” هستند.

از دستگاه های اپل برای ایجاد خلاقیت تیم کوک استفاده کنید

در مصاحبه اخیر با هیاهو مور از پشتیبانی اپل از برنامه Shine حمایت می کند که بر روی مقابله با منفی گرایی در مورد مسائل مربوط به سلامت روان تمرکز می کند. تیم کوک خود اعتراف می کند که از طریق مدیتیشن با فشارهای مدیرعامل اپل و بسیاری از مسئولیت های ناشی از این شغل روبرو است. کوک اظهار می کند که با این کار او با طبیعت در ارتباط است و در جهان احساس بی اهمیتی می کند ما تصور می کنیم که به این ترتیب بار بزرگی از دوش او برداشته می شود.

با معرفی Screen Time برای iOS ، کوک معتقد است که این ویژگی می تواند الگوهای استفاده مردم را تغییر دهد ، درست مانند آنچه که برای او ایجاد کرده است.

“مانند بسیاری از مردم ، متوجه شدم که وقتی Screen Time را ارائه کردیم ، تخمین من از آنچه انجام می دادم با آنچه انجام می دادم متفاوت بود و این من را تغییر داد.” امیدوارم همه این روند را طی کنند. “

از دستگاه های اپل برای ایجاد خلاقیت تیم کوک استفاده کنید

از دستگاه های اپل برای ایجاد خلاقیت تیم کوک استفاده کنید

در طول مصاحبه ، کوک با ابراز نگرانی از استفاده بیش از حد از فناوری ، گفت که فناوری باید به بشریت خدمت کند ، نه برعکس. بنابراین مدیرعامل اپل ادعا می کند که اپل در حال تلاش برای کمک به این افراد است که ما فکر می کنیم میلیون ها نفر در سراسر جهان هستند.

“من همیشه معتقد بودم که فناوری باید به بشریت خدمت کند ، نه برعکس. و من همیشه نگران استفاده بیش از حد از فناوری بودم. “بنابراین ما با Screen Time ارائه کردیم تا سعی کنیم مردم را بفهمیم که واقعاً چقدر وقت خود را روی دستگاه های خود صرف می کنند ، زیرا معمولاً بسیار طولانی تر از چیزی است که آنها فکر می کنند.”

استفاده از رسانه های اجتماعی و پیمایش بی پایان آن از طریق مشاهده محتوای تقریبا نامحدود نیز توجه کوک را به خود جلب کرد. مدیرعامل اپل اعلام می کند که می خواهد از دستگاه های این شرکت به شیوه های خلاقانه مانند گرفتن عکس های نفس گیر یا موارد دیگر استفاده کند.

“من اغلب نگران سرگردانی بی پایان ، جایگاه منفی نگری و غیره هستم. بنابراین با راه اندازی مشاغلی مانند Shine و ترغیب افراد به کشف آن ، ما از فناوری های خود بسیار استفاده می کنیم زیرا آنها در خدمت بشریت هستند. کل تجارت آنها مبتنی است در مورد آن ؛ و ما به جهان چگونه نگاه می کنیم. ما می خواهیم مردم کارهایی را با دستگاه های خود انجام دهند ، مانند نمایشگاه عکس که هر دو طرف از آن لذت می برند یا با خانواده و دوستان خود با FaceTime ارتباط برقرار می کنند ؛ و نه مرور بی پایان و بی هدف در این فضا. “

کوک به نظر می رسد که قبل از کناره گیری از مدیرعامل اپل ، محصول را به گروه کاملاً جدیدی معرفی کند

نظر شما چیه؟ آیا فکر می کنید نظر تیم کوک در مورد نحوه استفاده اکثر مردم از دستگاه های خود منطقی است؟ آیا پیشنهادات او را قبول دارید؟ چگونه از تلفن هوشمند یا سایر ابزارهای خود به صورت شبانه روزی استفاده می کنید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا