اخبار فناوری

تیزر رسمی Moto E40 توسط Motorola India منتشر شد

سه روز پیش گزارشی فاش شد طراحی Moto E40 و مشخصات کلیدی منتشر کردیم. حالا موتورولا هند رسما تیزر این گوشی را منتشر کرده است. انتظار می رود Moto E40 در آینده نزدیک به عنوان نسخه گران قیمت Moto E20 معرفی شود.

Moto E40 با صفحه نمایش بزرگ و تراشه Unisoc T700 ارائه می شود

حساب رسمی توییتر Motorola India وجود Moto E40 را تایید می کند. این شرکت از هشتگ #PerfectEtertainer برای این گوشی استفاده کرد. این توییت نشان می دهد که صفحه نمایش گوشی بزرگ خواهد بود. متاسفانه موتورولا هنوز تاریخ عرضه این گوشی را اعلام نکرده است. اما خبر خوب این است که برای اطلاع از مشخصات آن نباید منتظر معرفی این گوشی هوشمند باشیم. زیرا بسیاری از مشخصات Motorola Moto E40 توسط لیست خرده فروشان فاش شده است.

رندر Moto E40

همانطور که انتظار می رفت ، Moto E40 یک تلفن هوشمند مقرون به صرفه خواهد بود. موتورولا میان رده جدید دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل (HD +) و نرخ تازه سازی 90 هرتز خواهد بود.به گفته Geekbench ، این دستگاه از تراشه ها تشکیل شده است. UNISOC T700 دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است.

بر اساس این گزارش ، اطلاعات نشت شده توسط این دستگاه تقریباً کامل است GizmoChinaMotorola Moto E40 دارای یک دوربین سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی ، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین سنجش عمق 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این دستگاه 8 مگاپیکسل است و در مرکز قسمت بالای صفحه نمایش در پانچ هولی قرار دارد. این دستگاه از دو سیم کارت 4G ، اتصال Wi-Fi تک باند ، نسخه 5.0 بلوتوث ، جک 3.5 میلی متری صدا ، پورت USB Type-C و حسگر اثر انگشت در قاب پشتی استفاده می کند. از نظر نرم افزاری ، Moto E40 با اندروید 11 عرضه می شود و از باتری لیتیوم 4000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند. متأسفانه اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار این دستگاه در دسترس نیست.

تصاویر جدیدی از Moto G Pure و Moto E40 پیش از معرفی منتشر شده است

با توجه به اطلاعات فاش شده ، نظر شما در مورد Moto E40 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا