اخبار فناوری

توییت تبلیغاتی گوگل برای پیکسل 7 با آیفون منتشر شد

تاریخچه خطاهای ناخواسته در بازاریابی همیشه وجود داشته و خواهد داشت. توییت هایی که به اشتباه با دستگاه رقیب ارسال می شود یکی از رایج ترین موارد است. این بار توییت تبلیغاتی گوگل برای پیکسل 7 با آیفون منتشر شده است.

توییت تبلیغات گوگل

تبلیغ یک برند با استفاده از دستگاه برند رقیب بسیار ناخوشایند است. اپل و گوگل به عنوان رقبای مستقیم در بازار گوشی های هوشمند به حساب نمی آیند، اما هر دو شرکت به طور طبیعی در تلاش برای فروش گوشی های هوشمند هستند.

توییت تبلیغاتی از حساب توییتر گوگل آمریکا با آیفون که بعدا حذف شد

توییت تبلیغاتی از حساب توییتر گوگل آمریکا با آیفون که بعدا حذف شد

همانطور که از تصویر بالا می بینید، تیم شبکه اجتماعی گوگل در توییتر از یک آیفون برای ارسال یک توییت تبلیغاتی پیکسل 7 استفاده کرده است.با این اتفاق مدیر حساب رسمی پیکسل گوگل مرتکب اشتباه بزرگی شد.

اگرچه این توییت به سرعت حذف شد، اما برخی افراد تیزبین هستند که سریع از اسکرین شات عکس می گیرند تا چیزها از حافظه اینترنت پاک نشوند. خب، بدیهی است که هنگام تبلیغ محصول خود نباید از محصول رقیب استفاده کنید.

در 18 اکتبر، تیم کوک، مدیر عامل اپل، توییتی درباره آیپد پرو با تراشه Apple M2 منتشر کرد. حساب رسمی گوگل پیکسل توییتر روز بعد، 19 اکتبر، به این توییت پاسخ داد و جدیدترین مدل های پیکسل و NBA را تبلیغ کرد. این همان توییتی است که به اشتباه با آیفون ارسال شده است.

توییت جایگزین شد، توییت اشتباه

توییت جایگزین شد، توییت اشتباه

در 20 اکتبر، پس از حذف یک توییت اشتباه ارسال شده در آیفون، تیم رسانه اجتماعی گوگل همان توییت را با استفاده از نسخه وب توییتر بازنشر کرد.

ما در گذشته خطاهای مشابهی داشتیم که ناشی از توانایی مشتری برای نمایش توییت ها بود. به عنوان مثال، تیم سامسونگ قبلا اشتباهات مشابهی مرتکب شده بود. ژانویه گذشته، مدیر حساب توییتر سامسونگ از یک آیفون برای تبلیغ رویداد Galaxy Unpacked خود در توییت استفاده کرد. همین اشتباه در سال 2018 برای تبلیغ نمایشگر گلکسی نوت 9 انجام شد.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید اشتباه یک کارمند می تواند اهمیت زیادی داشته باشد؟ یا دستگاهی که همه کارمندان یک برند استفاده می کنند باید از یک برند باشد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا