اخبار فناوری

تولید آیفون در هند 25 درصد افزایش می یابد

اپل یکی از معروف ترین تولیدکنندگان در دنیاست و محصولاتش جزو پرفروش ترین ها هستند. این شرکت عموماً محصولات خود را در چین تولید می کند. اما به نظر می رسد در سال های اخیر با پیروی از سیاست های دولت آمریکا قصد دارد به تدریج از چین خارج شود. بر اساس اخبار رسیده تولید آیفون در هند 25 درصد افزایش می یابد. در تداوم با مایفون مگ بیا

دلایل افزایش ۲۵ درصدی تولید آیفون در هند چیست؟

به نظر می رسد اپل به تدریج تمرکز تولید خود را از چین دور می کند و هند بهترین جایگزین برای آن کشور است. در حال حاضر تعدادی از محصولات اپل در هند تولید می شوند. بر اساس اخبار اخیر، به نظر می رسد که اپل در حال برنامه ریزی برای تولید بیشتر در هند است (بیش از آنچه در حال حاضر در این کشور تولید می شود). به این ترتیب اپل حداقل 25 درصد از تولید محصولات خود را به هند منتقل می کند.

تولید آیفون در هند

بر اساس این گزارش، اپل قصد دارد با خروج از چین، حدود 25 درصد از محصولات خود را در هند تولید کند. این خبر را وزیر بازرگانی هند فاش کرده است. پیوش گویال وزیر بازرگانی این کشور طی یک کنفرانس تجاری در هند گزارش مذکور را ارائه کرد و همچنین در این رابطه گفت که در حال حاضر حدود 5 تا 7 درصد از کل محصولات اپل در هند تولید می شود و هدف از اجرای این برنامه است. ، افزایش 5 برابری این ارقام.

مقام دولت هند این اظهارات را بدون مشخص کردن زمان مشخصی برای شروع آن بیان کرد. از سوی دیگر، اپل نیز در این مورد سکوت کرده است. همانطور که شایعات نشان می دهند، هیچ کس نمی داند که این تغییر تولید چه زمانی به مرز 25 درصد خواهد رسید. تنها کاری که اکنون می توان انجام داد، تکیه بر حدس و گمان های قابل اعتمادتر است. چون اولین بار نیست که چنین گزارش هایی می شنویم.

چرا اپل تولید خود را به هند منتقل می کند؟

پیش از این، تحلیلگران تخمین می زدند که اپل تا سال 2025 حداقل 25 درصد از محصولات خود را در هند تولید خواهد کرد. به همین دلیل، فاکس کان، شرکت تولید کننده آیفون و سایر محصولات اپل، در حال افزایش نیروی کار خود در چنای هند است. تحلیلگران می گویند انتقال بخشی از تولید به خارج از چین می تواند هزینه های بیشتری را برای این شرکت به همراه داشته باشد و به نوعی بر کیفیت سخت افزار آن تأثیر بگذارد. با این حال، به دلایلی، این اقدام برای اپل ضروری است.

تولید آیفون در هند

به گزارش خبرگزاری PhoneArenaاول از همه، عدم اطمینان در مورد محدودیت های ویروس کرونا و قرنطینه در چین باعث ایجاد مشکلات زیادی شده است. این مشکل بر سرعت تولید کارخانه فاکسکان در چین تأثیر گذاشت. همچنین تنش ژئوپلیتیکی بین پکن و واشنگتن نقش کلیدی و مهمی دارد. فاکسکان همچنین باید برای مدیریت هرگونه عواقب ناخواسته اقدامات قوی انجام دهد. نظر شما در مورد کاربران Tranji در مورد افزایش تولید آیفون تا 25 درصد در هند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا