اخبار فناوری

تنوع رنگ Sony Xperia 10 Mark 5 احتمالاً بسیار زیاد خواهد بود

سونی اکسپریاها شاید تنوع رنگی آنچنانی نداشته باشند اما معمولا رنگ های نمادین خاص این برند ژاپنی مانند بنفش را ارائه می کنند. طبق گزارش جدیدی که منتشر شده، این روال ممکن است تغییر کند. گفته می شود که تنوع رنگ سونی اکسپریا 10 مارک 5 ممکن است بسیار زیاد باشد. Sony Xperia 10 V میان رده جدید این شرکت در سال 2023 خواهد بود. البته ممکن است نام این دستگاه Xperia Ace IV باشد.

تنوع رنگ برند Xperia 10 5

گزارشی از یک منبع ناشناس ادعا کرد که سونی در سال 2023 یک گوشی هوشمند Xperia را عرضه خواهد کرد. حداقل هفت رنگ و احتمالاً بیشتر دارند!

متأسفانه این ادعا بر اساس شنیده ها است و در حال حاضر هیچ مدرکی برای تأیید آن وجود ندارد، بنابراین شاید باید کمی با تردید به آن نگاه کرد. گفته می‌شود که این دستگاه مانند Xperia 1 V یا Xperia 5 V یک محصول پریمیوم نخواهد بود. احتمالاً یک مدل ارزان‌تر Xperia مانند Xperia 10 V یا شاید حتی Xperia Ace IV باشد.

لوگوی Xperia

لوگوی Xperia

در متن این گزارش آمده است:

“نمی دانم چه مدلی است، اما Xperia جدید بسیار رنگارنگ خواهد بود. حداقل 7 تنوع رنگی وجود خواهد داشت.

جالب اینجاست که این گزارش درست قبل از شکایت یکی از کاربران سونی در انجمن Esato در مورد عدم تنوع رنگی Xperia 1 منتشر شده است.ادعای جدید نشان می دهد که سونی علاوه بر رنگ های معمول سیاه، سفید و بنفش، ممکن است گزینه هایی مانند زرد، نقره ای را نیز معرفی کند. ، صورتی، نارنجی، طلایی و آبی روشن.

البته سونی رنگ هایی مانند سبز و قرمز را برای دستگاه هایی مانند Xperia 5 IV و نسل اول آن ارائه کرده است. البته تنوع رنگی برای محصولات سونی مفهوم چندان عجیبی نیست، حداقل زمانی که این برند به صورت مشترک با اریکسون محصولات تولید می کند.

تنوع رنگ سونی اریکسون W595

تنوع رنگ سونی اریکسون W595

به عنوان مثال در تصویر بالا تنوع رنگ و حتی طراحی سونی اریکسون W595 (سری واکمن) در سال 2008 را مشاهده می کنید که تنوع رنگی جامع آن شامل آبی، سفید، خاکستری جنگلی، مشکی یاقوتی، مشکی گدازه ای، هلویی بود. طلایی صورتی و شنی.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر یک Xperia رنگارنگ هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا