اخبار فناوری

تمام مشخصات سری Pixel 6 به طور کامل در وب سایت Google Marketing تأیید شده است

کمتر از یک هفته پیش ، گوگل وقت اختصاص داد رویداد مقدماتی جدیدترین پرچمداران خود را با حروف Pixel 6 و Pixel 6 Pro معرفی کرد. همچنین اندکی قبل از آن شاهد بودیم معرفی ما گوگل رسمی برای این گوشی ها بودیم که ظاهر ظاهر و نام چیپست مورد استفاده را نشان می داد. اما به هیچ وجه از این موارد جلوگیری نمی شود نشت اطلاعات او آنها را نگرفت و در حضور و پی در پی شاهد وحی بود مشخصات اضافی ما یکی از آن دستگاه ها هستیم. در آخرین این موارد ، امروز افشاگر معروف ، ایوان بلس (evleaks @) ، پیوندی از سایت رسمی گوگل پرچمداران اصلی بازاریابی را در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشت که تقریباً تمام مشخصات سری Pixel 6 را تأیید می کند و به نوعی ، پیش نمایش دوم است.

همه مشخصات کلیدی سری Google Pixel 6

مشخصات کلیدی سری گوگل پیکسل 6

مشخصات کلیدی سری گوگل پیکسل 6

این دومین افشاگری اصلی ایوان بلس در مورد مشخصات و طراحی گوشی های آینده گوگل است و تقریباً تمام تصاویر ارسال شده در وب سایت مطابق با آنچه اوایل این هفته نشان داد مطابقت دارد ، همه با تأیید اکثر شایعات قبلی در مورد آنها. با مرور کامل صفحات موجود در این وب سایت ، تعدادی عبارت و عنوان جالب وجود دارد که همه ویژگی هایی را که دستگاه های آینده Google ارائه می دهند توصیف می کند.

از دستگاه اصلی ، یعنی پیکسل 6اطلاعات این صفحه با جزئیات مربوط به پردازنده “قدرتمند” Google Tensor شروع می شود. تراشه Tensor شامل “پردازنده تصویر سفارشی” و تراشه امنیتی Titan M2 است ، در حالی که “تا 80٪ عملکرد سریعتر” (احتمالاً در مقایسه با تراشه Snapdragon 765 پیکسل 5) نیز برای این چیپست ادعا شده است. همانطور که در افشاگری ها و شایعات قبلی مشاهده کردیم ، گوگل قرار است یک بروزرسانی امنیتی پنج ساله برای پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو منتشر کند. متأسفانه ، به روز رسانی های اصلی اندروید مورد بحث قرار نگرفته است و حدس احتمالی ما این است که همان به روزرسانی سه ساله قبلی برای این گوشی ها در دسترس خواهد بود.

مشخصات سری 6 پیکسل شامل تراشه Tensor و تراشه M2 است

مشخصات سری 6 پیکسلی شامل تراشه Tensor و تراشه M2 است

مرکز امنیتی جدید این تلفن ها “همه تنظیمات امنیتی شما را در یک مکان نگه می دارد.” اینجاست که می توانید از برنامه هایی که از میکروفون و دوربین شما استفاده می کنند مطلع شوید و در صورت لزوم آنها را قطع کنید. تلفن شما همچنین “راهنمایی های فعال” ارائه می دهد تا بتوانید مطمئن شوید که دستگاه شما به درستی محافظت شده است.

با گذر از این صفحه ، بخش بعدی سنسور 50 مگاپیکسل لنز اصلی (Samsung GN1) را برجسته می کند ، که “رنگ های غنی تر ، جزئیات بیشتر و 150٪ نور بیشتر” را نسبت به پیکسل های 5 سال گذشته ثبت می کند. گوگل همچنین از ویژگی “پاک کن جادویی” استفاده می کند ، که به شما امکان می دهد اشیا یا افراد اضافی را در تصویری که گرفته اید خلاص کنید. حتی یک ویژگی “Unblur Face” جدید نیز وجود دارد که می تواند “تاری چهره را برای روشن تر نشان دادن” تنظیم کند.

اندازه سنسور اصلی Pixel 6 را با Pixel 5 مقایسه کنید

اندازه سنسور اصلی Pixel 6 را با Pixel 5 مقایسه کنید

در صفحه اختصاصی پیکسل 6 پرو، اطلاعات بیشتر در مورد دوربین ها در دسترس ما است. در اینجا نیز همان سنسور 50 مگاپیکسلی را برای لنز واید دوربین و همچنین سنسور 12 مگاپیکسلی را برای لنز فوق عریض مشاهده می کنیم که تا کنون با 6 پیکسل تفاوتی ندارد. با این حال ، 6 پرو دارای یک لنز اضافی است ، از جمله سنسور 48 مگاپیکسلی برای دوربین تله فوتو پریسکوپ ، که زوم اپتیکال 4 برابر را ارائه می دهد و همچنین به شما امکان می دهد تا با عملکرد “Super Res Zoom” تا 20 برابر زوم کنید.

با تمام این تفاسیر ، به نظر می رسد گوگل مصمم تر از عنوان است بهترین دوربین گوشی های هوشمند امسال برای داشتن آن. ارتقاء سیستم دوربین عقب ضروری و مورد انتظار بود ، اما این اطلاعات جدید همچنین تأیید می کند که پیکسل 6 پرو دارای یک لنز فوق عریض برای دوربین سلفی است. این لنز دارای میدان دید 94 درجه است که به افراد بیشتری اجازه می دهد تا در قاب عکس جا شوند و نیازی به گرفتن چندین عکس یا استفاده از لنز ماوراء بنفش پنل عقب نیست.

لنز ماوراء بنفش دوربین سلفی Pixel 6 Pro

لنز ماوراء بنفش دوربین سلفی Pixel 6 Pro

با ویژگی های جدید Adaptive Battery و Extreme Battery Saver ، Pixel 6 و 6 Pro می توانند با یکبار شارژ حداکثر دو روز دوام بیاورند. اما علاوه بر این ، نسخه Pro نیز دارای شارژ سریع است. زیرا لیست می گوید می توان آن را “تا 50 درصد در تنها 30 دقیقه” شارژ کرد. علاوه بر این ، این دستگاه ها همچنین دارای قابلیت شارژ بی سیم و شارژ بی سیم معکوس هستند ، بنابراین اگر احساس می کنید نیاز به شارژ گوشی یا تلفن شخص دیگری دارید ، از ویژگی “اشتراک باتری” استفاده کنید. ” متأسفانه ، هیچ اشاره ای به ظرفیت باتری هر دو دستگاه نشده است. با این حال ، طبق شایعات قبلی ، می توانید یک باتری عظیم با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت برای نسخه Pro انتظار داشته باشید.

در کنار نمایش مواد شما با اندروید 12 ، که بزرگترین به روز رسانی اندروید در سال های اخیر است ، ما همچنین نگاهی دیگر به ویژگی “فضای زنده” می اندازیم. این ویژگی افزونه ای برای ویجت At a Glance است که به شما امکان می دهد اطلاعات مختلف را در یک نگاه (به عنوان مثال شامل زمان و جزئیات پرواز) مشاهده کنید. با این حال ، باید منتظر ماند و دید چه چیزهای دیگری با Live Space امکان پذیر است.

همانطور که انتظار می رفت ، هر دو دستگاه دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند و همچنین از Gorilla Glass Victus برای ارائه “تا دو برابر مقاومت در برابر خط و خش” استفاده می کنند. با تایید شایعات قبلی ، نمایش نسخه حرفه ای دارای پنل AMOLED 6.7 اینچی با نرخ تازه سازی 120Hz متغیر است که می تواند نرخ تجدید را به 10Hz کاهش دهد. بنابراین ، می توانید عمر باتری بهتری را از این گوشی نسبت به نسخه استاندارد انتظار داشته باشید.

با تشکر از تراشه تنسور و به لطف قدرت ترجمه ماشینی گوگل مبتنی بر هوش مصنوعی ، هر دو تلفن قادر به ارائه ترجمه به صورت آفلاین خواهند بود. تنها زمانی که برای ارائه ترجمه به اتصال به اینترنت نیاز دارید ، تنظیمات اولیه است و پس از آن می توانید از این ویژگی بدون اتصال به اینترنت استفاده کنید.

در نهایت ، Pixel Stand (نسل دوم) رونمایی می شود و تأیید می کند که گوشی شما را به یک صفحه نمایش هوشمند تبدیل می کند. همچنین می توانید تصاویر را از Google Photos بارگیری کرده و حتی خانه هوشمند خود را کنترل کنید. مدت زمان شارژ پیکسل 6 در این پایه شارژ 21 وات است ، در حالی که پیکسل 6 پرو با قدرت 23 وات کمی سریعتر شارژ می شود.

مشخصات شارژ سری Pixel 6

مشخصات شارژ سری Pixel 6

همچنین می توان دستگاه ها را به صورت بی سیم با استفاده از شارژر USB-C 30 واتی سیم کشی کرد. با این حال ، غول جستجو راه Apple و Samsung را دنبال کرده است و هیچ اشاره ای به آداپتور شارژ داخل جعبه نشده است. علاوه بر همه اینها ، گوگل تصمیم گرفت یک قاب محافظ شفاف برای محصولات اصلی خود تهیه کند که از “بیش از 30 plastic پلاستیک بازیافت شده” ساخته می شود.

همانطور که گوگل اوایل این هفته تأیید کرد ، پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در 27 اکتبر ساعت 13 بعد از ظهر به وقت محلی رونمایی می شوند. همچنین می توان امیدوار بود که این شرکت از سایر محصولات خود که مهمترین آنها ساعت های هوشمند است پیشی بگیرد. ساعت پیکسل و تلفن تلنگر تاشو پیکسل همچنین در این رویداد رونمایی شود.

پیکسل 6 اولین پاسخ واقعی گوگل به آیفون اپل است

نظر شما در مورد مشخصات کامل قسمت های مختلف سری Google Pixel 6 و همچنین طراحی پرچمداران آینده چیست؟ به نظر می رسد اطلاعات جدیدی برای کنفرانس نمایش داده شده است که این تلفن ها را نشان می دهد و همه موارد در جریان افشاگری ها روشن شده است. مگر اینکه عملکردهای نرم افزار ، به ویژه در سطح دوربین و همچنین ساعت و تلفن تلنگر گوگل ، ما را هیجان زده کند.



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا