اخبار فناوری

تلویزیون ردمی مکس ۹۰ اینچی با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

شیائومی به توسعه محصولات هوشمند خود ادامه می دهد. این شرکت طیف وسیعی از محصولات (از تلفن های هوشمند گرفته تا ماشین ظرفشویی) را در عرضه می‌کند. به تازگی تلویزیون ردمی مکس، با پنل ۹۰ اینچی معرفی شده است. این تلویزیون رزولوشن 4K و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با مایفون مگ همراه باشید تا نگاهی به جزئیات جدیدترین تلویزیون ردمی بیندازیم.

تلوزیون ۹۰ اینچی ردمی مکس با قیمتی معادل ۱,۱۵۰ دلار معرفی شد

تلویزیون هوشمند ردمی مکس، با نمایشگر ۹۰ اینچی معرفی شده است. این تلویزیون با قیمت اولیه ۷,۹۹۹ یوان (تقریباً حدود ۱,۱۵۰ دلار آمریکا) وارد بازار می‌شود. پنل به کار گرفته شده در این تلویزیون توانایی نمایش ۱۰.۷ میلیارد رنگ را داشته و رزولوشن 4K دارد. این محصول دارای HDMI 2.1،  نرخ نوسازی متغیر (VRR) و حالت تأخیر کم خودکار (ALLM) است‌. تلویزیون ۹۰ اینچی Redmi MAX از پردازنده چهار هسته‌ای A73 و ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌ برد.

تلویزیون ۹۰ اینچی Redmi Max

همان طور که وب‌سایت Gizmochina در آخرین گزارش خود اشاره می کند، جدیدترین تلویزیون ردمی از Wi-Fi 6 پشتیبانی می کند. این اتصال، سرعت شبکه و تاخیر کم را تضمین خواهد کرد‌. یک سیستم اسپیکر پر قدرت ۳۰ واتی برای ارائه تجربه صدای پانورامیک Dolby Vision در این تلویزیون در نظر گرفته شده است. برای کاربرانی که انتظار کیفیت بیشتری از تلویزیون خود دارند، گزینه های دیگری مانند Xiaomi ES Pro 90 اینچی و Xiaomi Master Series در دسترس هستند. با این حال، تلویزیون ۹۰ اینچی Redmi MAX یک گزینه جذاب برای کسانی است که می‌خواهند بدون صرف هزینه زیاد، نمایشگری بزرگ در اختیار داشته باشند.

تلویزیون ردمی فایر معرفی خواهد شد: اولین تلویزیون ردمی با سیستم عامل Fire OS

نظر شما درباره تلویزیون جدید ردمی مکس ۹۰ اینچی چیست؟ با قیمت حدود ۱,۱۰۰ دلار، تلویزیونی را می‌شناسید که نمایشگری بزرگ، وضوح مناسب و رفرش ریت بالا را در اختیار کاربران قرار دهد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/11/%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D9%85%DA%A9%D8%B3-%DB%B9%DB%B0-%D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D9%81%D8%B1%D8%B4-%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%DB%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا