اخبار فناوری

تقاضا برای آیفون 14 پرو بسیار فراتر از انتظارات اپل بود

با توجه به داده ها قدرت روند، تقاضا برای آیفون 14 پرو بسیار فراتر از انتظارات اپل بود. مؤسسه آماری می‌گوید سفارش‌های اپل به تامین‌کنندگان در ابتدا به گونه‌ای بود که 50 درصد از تولید خانواده آیفون 14 را مدل‌های پرو تشکیل می‌داد، اما اکنون این رقم به 60 درصد رسیده و حتی می‌تواند به 65 درصد برسد.

اپلیکیشن آیفون 14 پرو

در همین حال، Trendforce می گوید تقاضا برای مدل آیفون 14 پلاس بسیار کم بوده است.

تاکنون، همه گزارش‌ها حاکی از تقاضای زیاد برای سری آیفون 14 هستند و هر دو مدل پرو فروش بسیار خوبی داشتند.

طبق آخرین پیش بینی مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، این شرکت از فاکسکان خواسته است تا تولید آیفون 14 پرو را 10 درصد افزایش دهد. این تجزیه و تحلیل پس از آن صورت می گیرد که گزارش دیگری نشان می دهد که مدل های Pro نسبت به نسخه های معمولی فروش بهتری دارند.

این تغییر در فروشگاه های اپل نیز مشهود است، زیرا مدل های آیفون 14 پرو به طور گسترده ای در دسترس نیستند در حالی که موجودی آیفون 14 فراوان است.»

همین گزارش ها حاکی از آن است که آیفون 14 پلاس از محبوبیت کمی در این سری برخوردار است.

اپلیکیشن آیفون 14 پرو

اپلیکیشن آیفون 14 پرو

Trendforce برای قضاوت در مورد نسبت تولید بین چهار مدل در خط تولید امسال، داده‌های زنجیره تامین اپل را بررسی کرد و می‌گوید تقاضا برای آیفون 14 پرو بسیار بیشتر از آن چیزی است که اپل پیش‌بینی کرده بود.

این شرکت مستقر در کوپرتینو در ابتدا به تامین کنندگان خود گفت که آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس 50 درصد از تولید ترکیبی را تشکیل می دهند، اما به نظر می رسد که از آن زمان این رقم به 60 درصد افزایش یافته است.

سری آیفون 14 پرو دارای مشخصات بهبود یافته ای است، اما قیمت مشابه مدل های سال گذشته است که باعث می شود پیش خرید برای سری پرو بسیار بالا باشد.

TrendForce نشان می دهد که نسبت تولید دو مدل از سری آیفون 14 پرو از 50 درصد به 60 درصد رسیده است و نمی توان از افزایش این نسبت به 65 درصد در آینده چشم پوشی کرد.»

این گزارش با نظر بیان شده توسط بازبینان مطابقت دارد:هر کسی که قصد خرید مدل پایه آیفون 14 را دارد، باید در دیدگاه خود تجدید نظر کند.»

یک موضوع بسیار ثابت در بررسی ما از مدل پایه آیفون 14 وجود دارد: آنقدر خوب نیست که بتوان 100 دلار بیشتر از آیفون 13 با قیمت فعلی 699 دلاری آن پرداخت کرد. اگر امسال یک گوشی جدید می خواهید، پول نقد اضافی را برای آیفون 14 پرو خرج کنید.»

نظر شما در مورد تقاضای بالای آیفون 14 پرو در مقایسه با مدل های استاندارد چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا