اخبار فناوری

تغییر لوگوی گوگل پلی استور به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس فروشگاه نرم افزار اندروید

حدود ده سال پیش، در مارس 2012، “Android Market” به طور رسمی نام خود را به “Google Play” تغییر داد. حالا در دهمین سالگرد تاسیس این فروشگاه نرم افزاری، گوگل لوگوی گوگل پلی استور را تغییر داده و همچنین ۱۰ برابر امتیاز Play را در نظر گرفته است.

لوگوی فروشگاه Google Play را تغییر دهید

طبق آمار، Play Store ماهانه توسط «بیش از 2.5 میلیارد نفر در بیش از 190 کشور» با 2 میلیون توسعه دهنده برنامه استفاده می شود. فروشگاه App همچنین در تلفن‌ها و تبلت‌های Android، ساعت‌های هوشمند دارای سیستم عامل Wear، دستگاه‌های Android/Google TV، کروم‌بوک‌ها و حتی Android Automotive نیز یافت می‌شود.

بازگشت به سال 2012؛ «شاید با من تماس بگیر» در صدر جدول موسیقی قرار داشت، اینستاگرام تنها یک سال از عمرش گذشته بود و «ونموینگ» هنوز حتی یک نمایش اصلی نبود. از سوی دیگر اندروید با ماموریتی معرفی شد تا گوشی های موبایل را در دسترس همه و همه جا قرار دهد و تنها چند سال از عمر آن می گذشت.

از آن زمان، Google Play از موسیقی، همراه با فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی کنار رفته و روی برنامه‌های اندروید (از جمله بازی‌ها) و کتاب‌های صوتی تمرکز کرده است.

لوگوی جدید گوگل پلی قرار است “جادوی گوگل” را بهتر منعکس کند و با برند رایج بسیاری از محصولات مفید از جمله موتور جستجو، دستیار صوتی، عکس ها، جیمیل و غیره مطابقت داشته باشد. لوگوی جدید نیز پیش از این به تعدادی از کاربران فاش شده بود، اما هنوز آن را به صورت زنده در play.google.com یا سیستم عامل اندروید ندیده‌ایم.

لوگوی فروشگاه Google Play را تغییر دهید

لوگوی فروشگاه Google Play را تغییر دهید

این مثلث اکنون گوشه های گردتری دارد، در حالی که نقطه ملاقات آنها به وسط مثلث نزدیکتر است. آبی (#4285F4)، قرمز (#EA4335)، زرد (#FBBC04) و سبز (#34A853) دیگر تغییرات عمده لوگو هستند که اکنون کمتر از قبل اشباع شده اند.

به عنوان تشکر از شما برای حمایت از فروشگاه به مدت 10 سال، Google به اعضای Play Points که اکنون به 100 میلیون نفر می‌رسد، «10 برابر بیشتر امتیاز برای هر چیزی که فعال می‌کنند» ارائه می‌کند.

تاریخ شروع رسمی این بسته بسته به منطقه جغرافیایی متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر، به برگه «کسب درآمد» در صفحه اصلی بروید امتیاز بازی دیدن.

می‌توانید روی پیوند بالا کلیک کنید یا روی عکس نمایه خود در برنامه Google Play > Play Points ضربه بزنید تا در مدت 24 ساعت 10 برابر درآمد کسب کنید. پلی استور اخیراً قابلیت استفاده از امتیاز برای پرداخت اپلیکیشن ها و خریدهای درون برنامه ای را معرفی کرده است. در همین حال، تعداد کمی از کاربران این گزینه را دارند که از Play Points برای تخفیف‌های Google Play استفاده کنند.

نظر شما در مورد تغییر لوگوی گوگل پلی استور و تصویر جدید آن چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا