اخبار فناوری

تغییرات آتی در استانداردهای USB نسخه های بی شماری خواهند بود و بر مزایای کلیدی تأکید دارند

همه ما کم و بیش با پورت USB و مدل های مختلفی که تاکنون ارائه شده است آشنا هستیم، این پورت وظیفه انتقال اطلاعات متنوع را دارد و بسته به نوع دستگاه در اندازه ها و نسخه های مختلفی ارائه می شود. بر اساس اخبار دریافتی، به نظر می رسد تغییر استانداردهای USB آتی نسخه بی شماری خواهد بود و بر مزایای کلیدی آن تمرکز خواهد کرد. با مایفون مگ بیا

تغییرات آتی در استانداردهای USB نسخه های بی شماری خواهند بود و بر مزایای کلیدی تأکید دارند

تا به امروز استانداردهای هر نسخه از USB با اعدادی مانند USB 2 یا USB 3 و غیره نشان داده شده است. اما پشت این استانداردها، نام تجاری USB SuperSpeed ​​نیز وجود دارد. اکنون، به نظر می‌رسد این برند دیگر بخشی از انجمن پیاده‌سازان USB یا USB-IF نیست. این انجمن اصلی ترین و تنها مرکزی است که استاندارد USB را مدیریت و نگهداری می کند. سیاست نامگذاری جدید برای استانداردهای USB خود موضوع بسیار مهمی است.

در واقع، نام تجاری USB SuperSpeed ​​یک دهه قدمت دارد. اما ما حدس می زنیم که اکثر شما آن را نمی دانید زیرا بسیاری از کاربران فقط نام استاندارد آن را می دانند، نه نام تجاری آن. به هر حال مشخص شده است که از این ماه، برند فلش USB ها دستخوش تغییرات قابل توجهی خواهد شد. به نظر می رسد نام برند دیگر روی محصولات و بسته بندی ها دیده نمی شود. با این حال، محصولات اصلی که قبل از این تغییرات تأیید شده بودند، همچنان با مارک های قدیمی خود به فروش می رسند.

تغییر استانداردهای USB

خوب، به نظر می رسد که شما تعجب می کنید که چرا USB به این تغییرات نیاز دارد. در واقع، USB-IF می خواهد بر آنچه که استانداردها واقعاً می توانند انجام دهند تأکید کند. بنابراین، این سیاست نباید بر روی اعداد و ارقام تمرکز کند، بلکه باید بر مزایا و قابلیت های USB تأکید کند. جف ریونکرافت، رئیس و مدیر عامل USB-IF، به The Verge گفت: “هنگامی که ما شروع به به روز رسانی نام تجاری خود کردیم، مطالعات گروه متمرکز زیادی را با انواع مختلف مصرف کنندگان انجام دادیم، و هیچ یک از این افراد، با ارسال پیام، آنها را انجام نمی دهند. علامت و وضعیت کنترل تجدید نظر یا نام مشخصات را درک کنید.

به گزارش خبرگزاری GizChinaچیزی که مصرف‌کنندگان واقعاً می‌خواهند بدانند و ما آموخته‌ایم این است که می‌خواهند دو چیز را بدانند: بالاترین سطح عملکرد داده‌ای که یک محصول می‌تواند به دست آورد، و بالاترین قدرتی که می‌توان از یک محصول به دست آورد. مقداری است که او همچنین می گوید که همه کاربران و مشتریان می خواهند بدانند.

تغییر استانداردهای USB

بنابراین به جای اینکه فقط یک عدد را در کنار USB ببینیم، تحولات اصلی هر استاندارد USB را مشاهده خواهیم کرد. مثلاً «USB 5Gbps» و «USB 10Gbps» یا «USB4 40Gbps» را خواهیم دید و «USB4 20Gbps» تبدیل به «USB 40Gbps» و «USB 20Gbps» می شود. علاوه بر تغییر خط مشی نامگذاری استانداردهای USB، انجمن USB-IF نام تجاری کابل های USB Type-C مورد تایید را نیز تغییر می دهد. بنابراین، به جای سرعت انتقال داده، کابل ها اکنون اطلاعات بار وات را نیز ارائه می دهند. نظر شما کاربران مایفون مگ در مورد تکامل استانداردهای USB در آینده بدون شماره نسخه و تاکید بر مزایای اصلی آن چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا